TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Film fra ACR vÃ¥r '05

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #120542  av kennethx

De som er interesert i en DVD med full kvalitet kan sende meg en PM.

Pris for DVD: 50,- Kr ink. Porto/Pakking

Filmen inneholder turen fra Bergen via Trondheim til ACR (kolonne kjøring) og banekjøring på ACR. Den blir levert i dvd cover som vist under.
Vedlegg
DVD.jpg
DVD.jpg (73.13 kiB) Vist 184 ganger
Sist redigert av kennethx den 17 jan 2007 09:46, redigert 2 ganger totalt.

#120549  av kennethx

Til opplysning, jeg drar på ferie 2 uker i morgen. Så DVD'er blir ikke sendt ut før om 2 uker desverre. For de som er villig til å vente *TRE* uker :), så kan jeg ta med DVD på dagali treffet. PM meg om det også, så jeg vet hvor mange kopier jeg skal ta med.

#120567  av Amund

Bare en ting å si om den turen der: RÅTT :twisted:

#120644  av Turbotrille

Veldig bra film. :)

Og endelig er nedlastingshastigheten på akseptabelt niva igjen. :)

Brukte 8.20 min.

#120647  av nlight

Turbotrille skrev:Veldig bra film. :)

Og endelig er nedlastingshastigheten på akseptabelt niva igjen. :)

Brukte 8.20 min.
akseptabel? Laster ned med under 10% av kapasiteten på adsl linja mi her.. 46kb/s! 1 1/2 time :|

#120651  av Turbotrille

Tror jeg hadde et snitt på ca 531kb/s. :D

#120653  av _speedy

Bra film! :)
BTW; Ingen her som har bilder/film av en blå 996 Carrera 4?

#120657  av Gjertsen

bra film. ble litt for mye av filminga på bane med den lexusen! ikke slemt ment, men burdte vært klipt vekk litt og kanskje plass til mere æktion?

#120659  av _speedy

Gjertsen skrev:bra film. ble litt for mye av filminga på bane med den lexusen! ikke slemt ment, men burdte vært klipt vekk litt og kanskje plass til mere æktion?
Lexus? Mener du ikke den blå Corollaen? :D

#120665  av sindrejl

akseptabel hastighet ja.. ligger på 15b/s jeg.. supert :P

#120676  av CelicaTurbo

hm, statistikken til server viser at det er mye å gå på men det var en stor "spike" rundt kl 17 i ettermiddag.. selv får jeg 66kb/s ned og det er maks av hva husvertens linje klarer, og admin fortalte meg i helgen at all form for "bandwith trottling" av server var skrudd av så det skal ikke være noe som begrenser farten (maks 10 Mbit/s) annet enn om admin selv bruker linje privat, men det bør ikke redusere farten dramatisk til enkeltpersoner mens andre får fin hastighet. For de som har ekstremt lav fart så ligger nok problemet et annet sted så lenge andre personer får fin hastighet.

#120679  av @lpher

Tøff film...med kanskje litt lite Supra-innhold etter min smak :D

#120680  av Amund

lå på jevnt 84kb/s tidligere i dag.... helt greit...

#120687  av kennethx

Gjertsen skrev:bra film. ble litt for mye av filminga på bane med den lexusen! ikke slemt ment, men burdte vært klipt vekk litt og kanskje plass til mere æktion?
Lexus? hehe, det var nok en Corolla med GZE du tenker på :) Forøvrig en del trafikk (forbikjøringer) i den sekvensen der, og derfor jeg tok en del med av det. Ellers vet jeg ikke hva du mener med action, var ikke noe serlig dramatiske ting festet på film liksom... (en 180 graders snurr av markus var vel kanskje det nærmeste det du kaller action?) Men valgte å ikke ta det med :)

#120693  av 300ZX

Mere filming fra banen!!!
Spesielt Wilman! Litt spesielt å se en gammel corolla parkere det meste på banen :)