TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Har forumet vært halvveis nede?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #12055  av bose

Det funka ikke å sjekke inllega de siste dagene!! Er foresten 17 nå!! Jippi!! bare 1 år til lappen,så skal jeg og min mr2 ut å leke :D

#12057  av henningl

jepp.. det har vært litt problemer. hverken meg eller kristian har merket det da vi ikke leser forumet daglig for tiden, og da ingen har gitt beskjed før enn i kveld :)

Like greit.. på sx-forumet tar det sjeldent mer enn 10 minutter før det enten ruller inn mail, sms eller messenger ;)

#12058  av chris

henningl skrev:jepp.. det har vært litt problemer. hverken meg eller kristian har merket det da vi ikke leser forumet daglig for tiden, og da ingen har gitt beskjed før enn i kveld :)

Like greit.. på sx-forumet tar det sjeldent mer enn 10 minutter før det enten ruller inn mail, sms eller messenger ;)
Hmm.. snedig.. jeg er jo inne flere ganger i døgnet, jeg har ikke merka noe som helst. Hadde jeg merka noe, så hadde jeg sagt fra ;)

#12061  av @lpher

chris skrev:
henningl skrev:jepp.. det har vært litt problemer. hverken meg eller kristian har merket det da vi ikke leser forumet daglig for tiden, og da ingen har gitt beskjed før enn i kveld :)

Hmm.. snedig.. jeg er jo inne flere ganger i døgnet, jeg har ikke merka noe som helst. Hadde jeg merka noe, så hadde jeg sagt fra ;)
Kom ikke inn på topics'ene i det hele tatt jeg....og varsla Kristian :)

@lpher

#12063  av jan-erik

Fungerte nok dårlig mesteparten av fredagen, så jeg postet litt på 200SX-OGN, og fikk gitt Henning beskjed der om problemet. Nå er det jo ikke den største aktiviteten på forumet nå i ferien, og i tillegg vet jeg ikke om Kristian vil bli plaget med slike ting om han er på ferie. Kanskje greit å ikke vite om problemene på forumet om man er så langt unna at man ikke får gjort noe med det?

Men for en daglig leser av forumet blir det liksom litt tomt når det ikke skjer noe på det. Lurer på hvordan det skal gå når jeg skal 3 uker til Mauritius på bryllupsreise i august? Må nok blinke meg ut noen Internett kafeer med en gang tror jeg :-)

#12064  av henningl

heyy.. brullupsreise og greier.. da burde jo jo glemme forumet fort 8) når er dagen?

#12066  av jan-erik

henningl skrev:heyy.. brullupsreise og greier.. da burde jo jo glemme forumet fort 8) når er dagen?
Gifter meg 23.8, og drar 27.8 på reise. Hadde utdrikningslag forrige helg med blant annet kjøring med 4-hjuls crosser i grustak, seilflyging, gokart kjøring, heist opp til 36m i brannvesenet sin stigebil med kurv. Samt veldig mye god mat å drikke. Ga oss 5 om morran, og kan trygt si jeg var veldig sliten.

#12077  av bose

Så det ble en delBilde på deg?? :mrgreen:
 #12096  av erling

bose skrev:Det funka ikke å sjekke inllega de siste dagene!! Er foresten 17 nå!! Jippi!! bare 1 år til lappen,så skal jeg og min mr2 ut å leke :D
Virka på fredags ettermiddagen ihvertfall. Bra det ordna seg kjapt da. Man er da avhengig av dette stedet.. 8)
jan-erik skrev:Men for en daglig leser av forumet blir det liksom litt tomt når det ikke skjer noe på det. Lurer på hvordan det skal gå når jeg skal 3 uker til Mauritius på bryllupsreise i august? Må nok blinke meg ut noen Internett kafeer med en gang tror jeg
Utifra de bildene jeg har sett fra Mauritius tror jeg det burde gå mer enn greit i 3 uker uten forumet.. :wink: Lykke til med forberedelsene til bryllupet da. Bare 1 mnd igjen nå.. :)

#12098  av @lpher

jan-erik skrev:Fungerte nok dårlig mesteparten av fredagen, så jeg postet litt på 200SX-OGN, og fikk gitt Henning beskjed der om problemet. Nå er det jo ikke den største aktiviteten på forumet nå i ferien, og i tillegg vet jeg ikke om Kristian vil bli plaget med slike ting om han er på ferie. Kanskje greit å ikke vite om problemene på forumet om man er så langt unna at man ikke får gjort noe med det?
I agree....men det var helt bort for meg at Kristian hadde ferie :)
...har også beklaget dette overfor Kristian... :)

@lpher

#12134  av CelicaTurbo

ah, ingenting å beklage, heller takk. Jeg tar ikke fri fra allt ansvar med forumet men har jo litt begrenset mulighet for å oppdage og fikse problemer da :) Det er bedre at noen sier fra enn at ingen gjør det :) Rumpshaker sendte meg også et tips om feilen så takk til ham også :)