Fin konebil den dagen man får unger og slikt å trenger litt plass. Blir ikke aktuelt å kvitte seg med MR2-en av den grunn vettu. Og når man skal ut på langturer med familien så kjører man ikke trist Caravelle eller Hiace, men derimot en lekker doning folk vil glane langt etter. Men så var det det med disse pengene da, selv uten Veilside kitet blir jo en slik bil sinnsvakt dyr i Norge med de avgiftene vi har. Kommer vel sikkert på 700-800K en sånn slik den er avbildet.
					
										
																														 
					 
					 Jan-Erik
'00 MR2 Turbo GT28RS - Trial Try Force bodykit + TRD VM180 rear wing
X - '91 MR2 Turbo TRD2000 GT - 3. gen 3S-GTE
					 						
            '00 MR2 Turbo GT28RS - Trial Try Force bodykit + TRD VM180 rear wing
X - '91 MR2 Turbo TRD2000 GT - 3. gen 3S-GTE



 En
 En  Klistre på 100K i styling så er man der.
 Klistre på 100K i styling så er man der. 

 
  
  

 Har tenkt mye nå siste dagene. Har kommet frem til at.. jeg må enten bytte bil nå, før den velter over 200.000 km, eller velge å beholde bilen, kanskje til den er nedbetalt, og da kanskje til og med ha den som bil nummer 2. Jeg tror jeg velger å beholde jeg.. jeg vet ikke om jeg klarer å kvitte meg med den. Og.. skal jeg beholde den, skal ting gjøres. Stæsje den opp litt og sånn
  Har tenkt mye nå siste dagene. Har kommet frem til at.. jeg må enten bytte bil nå, før den velter over 200.000 km, eller velge å beholde bilen, kanskje til den er nedbetalt, og da kanskje til og med ha den som bil nummer 2. Jeg tror jeg velger å beholde jeg.. jeg vet ikke om jeg klarer å kvitte meg med den. Og.. skal jeg beholde den, skal ting gjøres. Stæsje den opp litt og sånn 
 
										

