TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen andre?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #119567  av Tor

Noen andre som skal inn i millitære her fra?

Jeg skal inn på rekruttskole i Stavanger Mandag 25 Juli.

Hadde vært kult om noen andre herifra som skal.

#119570  av espenk

Jeg skal inn 28. August, rekruttskole på Sessvollmoen, og så blir jeg sendt til indre troms :(
 #119572  av Zepticon

Tor skrev:Noen andre som skal inn i millitære her fra?

Skal visst til Skjold (Indre-Troms), men må møte på gardemoen 12.01.06.
Ikke vente dem går med underskudd :lol:

Uansett så skal jeg ikke inn. Skal begynne på NTNU til høsten så noe militær blir det ikke snakk om. Homofil skuddredd sengevæter som går i søvne er min offesielle tilstand om jeg ikke får utsettelse 8)
espenk skrev:Jeg skal inn 28. August, rekruttskole på Sessvollmoen, og så blir jeg sendt til indre troms :(
Bra jeg får selskap av folk med bilpeil om planene mine om utsettelse går i dass.... :roll:
 #119573  av teknikeren

Zepticon skrev:
Tor skrev:Noen andre som skal inn i millitære her fra?

Skal visst til Skjold (Indre-Troms), men må møte på gardemoen 12.01.06.
Ikke vente dem går med underskudd :lol:

Uansett så skal jeg ikke inn. Skal begynne på NTNU til høsten så noe militær blir det ikke snakk om. Homofil skuddredd sengevæter som går i søvne er min offesielle tilstand om jeg ikke får utsettelse 8)
espenk skrev:Jeg skal inn 28. August, rekruttskole på Sessvollmoen, og så blir jeg sendt til indre troms :(
Bra jeg får selskap av folk med bilpeil om planene mine om utsettelse går i dass.... :roll:
Se denne homofili er ikke så styggt i forsvaret...
Men det med skudd redd løser de sikkert bare med å gi deg et hørselvern så forklarer de at du ikke vil høre noe da... :roll:

#119575  av DannyBoy

Skal også i militæret.
Drar til luftforsvaret i Ørland, 8.august :)

Er det bare jeg som gleder meg? :oops:
 #119586  av Zepticon

teknikeren skrev:Se denne homofili er ikke så styggt i forsvaret...
Men det med skudd redd løser de sikkert bare med å gi deg et hørselvern så forklarer de at du ikke vil høre noe da... :roll:
Pokkern.. MÃ¥ legge ny plan... :evil:

Virker det å spille psykisk ustabil tro? Late som jeg tror at jeg er Batman kansje... :roll:
Ifølge kompisene mine er jeg flink til å spille ustabil :lol:

#119590  av @lpher

DannyBoy skrev:Skal også i militæret.
Drar til luftforsvaret i Ørland, 8.august :)

Er det bare jeg som gleder meg? :oops:
Ahh..deg blir det mannfolk av vettu! :D Var sjøl på Ørlandet Hovedflystasjon for...tja....jeeez....la meg nå se... :D ...(feck im old! :D)...14 år sia! :D

Du får ta båten (evt. bilen) inn til Trondheim i helgene å gjøre byen her utrygg da...slik vi gjorde? :D

#119601  av lexusmann

Hvor da? Skjold? Eller Bardufoss? Var sjøl på Setermoen....det blir vel 11 år sia...tia går....

#119627  av Gjertsen

skal kanskje til gsv i januar ( men blir vel at jeg slipper tenker jeg) får se hva jeg vil... litt keen på å dra inn, men om jeg kjøper bikje så kan jeg ikke dra inn. enkelt å greit:)
 #119639  av Fredrik

Zepticon skrev:
teknikeren skrev:Se denne homofili er ikke så styggt i forsvaret...
Pokkern.. MÃ¥ legge ny plan... :evil:

Virker det å spille psykisk ustabil tro? Late som jeg tror at jeg er Batman kansje... :roll:
Ifølge kompisene mine er jeg flink til å spille ustabil :lol:
Ikke spill psykisk ustabil.. Da havner det vel på rullebladet ditt og kan få en smell seinere...

Jeg skal inn sommeren 2006 fikk jeg beskjed om på sesjon, da jeg ba om å få gå ut læretia mi...
Har søkt meg inn på transport som første valg og samband som andre.. Er det store muligheter for å ta flere førerkort-klasser på transport eller får man bare et midlertidig bevis som gjelder i tjenesten? Kai Magne er vel den rette til å svare på det? :)

#119641  av GT4 CS

Forsvaret er ingen ting og grue seg til. Det beste året jeg har hatt, selvfølgelig hatet jeg til tider, noe som igjen resulterte i at jeg bygget en snømann på trappa til kongen en mørk og kald natt uti skaugum hehe. Ikke like populært som og gå med strøken vaktuniform nei ;)
Men etter et lite skarpt avhør hvor jeg la fram mine påstander om de serbiske terroristuglene til arkan som knuste glass på skaugum skjønte de spøken og tiltalen mot meg for akutt tvangslidelse med mye mer frafalt asap zulu, hadde jævla grei VK den natten heldigvis :D
Men alt blir slik du legger det opp til selv, tar man ting med et smil og har ok folk i troppen så overlever du fint, kunne gjerne tatt tjenesten en gang til jeg, men da et annet sted en garden, da jeg ikke har mere spesial bonemiddel igjen så jeg slapp og sitte i timesvis og spitte sko,belte ,tasker osv.
Og om noen skal inn i garden anbefalles det ikke og sleppe en dunderfjært på slottsvakt om en liten gutt marsjerer ved siden av deg, jeg trudde det ble en æresak mellom meg og lille guttepjokken fra trøndelag, men fjærten min ble noe voldsom og han løp mot mamma og pappa og skrek på trøndersk med latter i munnen : mamma pappa,mamma pappa han mannen prompa han prompa.
Fy faen og flau jeg ble da :lol:
Og saken ble ikke bedere da mor og far smilende kom og tok noen bilder av meg.

#119679  av FireFox

Stakkars dere som skal til ndre troms :twisted: det er KALDT om vinteren der. Hadde -45 på natoøvelsen, det var ehh... det man kan kalle friskt :P

men uansett så er militæret bare å glede seg til :) hadde det kjempe kult jeg, kunne tenke meg et år til eller 2 ;)

<---- var 12,7 skytter i Artilleriet

#119719  av 2fastgt4

det er bare å klage på ryggsmerter.gå til fastlegen å klag på smerter.få pappirer på det.
dette er en ting som ingen kan motbevise.det er bare å spille litt syk.
militæret vil ikke ha syke folk. :wink:

#119720  av Magnus;)

fikk brev fra vernepliktsverket på fredagen jeg,der sto d at jeg slapp føstegangstjenesten under fredstid, pga dårlige kriterier på sesjon :P
vart vernedyktig på sesjon da men, de ombestemte seg vist :mrgreen: