TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Eclipsen fra fnf

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #119549  av ScadamiCa

Det var en eclipse på rudskogen, som ble solgt til området her.
Noen som vet hvor mye hk det er i den?

#119559  av Elzin

jeg vet jeg har lest en plass at det skulle være elendig med power i den!

#119560  av ScadamiCa

Noen kamerater som mener dem har hørt at det står en vanlig 2 liter i den, og at det skal være rundt 150hk i den.

Snakkte med den nye eigeren av bilen, han sa at det var 300hk i den. :roll:

#119637  av Sandal

I den orginale altso ikkje turbo utgava er det 150hk den heiter gs. Der er to små ende rør orginalt og høyrer ganske godt at det er ei sy maskin som står der. Det er samme motoren som står i galant. Dersom det er turbo utgaven har den ifra 220-260hk orginalt alt etter som ka land den er ifra. Den fra japan har 260 hk meiner eg. men den med 150 hk går ialle fall ikkje noko voldsomt. Søsken barnet mitt har ein slik med 150 hk. Helder på med ombygging no til turbo med 260hk orginalt. Ligger på http://www.carplanet.nu

#119670  av CelicaTurbo

Det var en slik F&F-Eclipse som byttet eier her til lands for ett års tid siden og det var ingen turbo ihvertfall, men det er jo mulig at dette er en annen bil eller at motoren er byttet.

#120432  av ErikG

var dette en eclipse som ble solgt fra østfolds området??

#120446  av MR2WideBody

Er det denne dere snakker om???
Bildene her er med andre felger og det satt dekor på den når han solgte den, disse bildene er nesten 2 år gamle fra ett treff vi var med å arrangerte i Fredrikstad..

Eclipsen tilhører/tilhørte supraboy her på forumet
Vedlegg
B8EB5362.jpg
B8EB5362.jpg (69.52 kiB) Vist 1940 ganger
B8EB5360.jpg
B8EB5360.jpg (54.69 kiB) Vist 1940 ganger

#120449  av ErikG

er det den gamle til Karsten??

#120453  av MR2WideBody

Ja, stemmer det. SÃ¥ du den noengang med dekor og felger og alt?
?

Han hadde også gass i den

#120454  av ErikG

jau

#120478  av CelicaTurbo

tror ikke det er den jeg tenker på ihvertfall, minnes at fargen på den var annerledes og at den gikk lengre nord i landet..

#120486  av Ã¸xseth

nei, denne er lyse grønn med sotet bak lykter.
helt lik den bilen i den førsne f&f

#120489  av Neemi

øxseth skrev:nei, denne er lyse grønn med sotet bak lykter.
helt lik den bilen i den førsne f&f
Går en grønn i Skien(Porsgrunn?) som tilhører en av gutta som pleier å arrangere Streetshow.
Den sto på utstillingen oppe på siste gatebil og er vel en helt vanlig 2 liter.

#120524  av ScadamiCa

Det er ikke den det er bilde av, som er rundt her:)

#120525  av teknikeren

Den ligner en vulgært stylet eclips som bruker å fise rundt i vikhammer / trondheims området. Den vår på lånke banen i går og jeg syne slike eclipser med full styling er vulgært spess baken... :roll: