TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Devil toyota logo

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #119120  av SupraTurbo

Noen her inne som vet å få tak i den toyota devil logoen til å ha på panseret...? Eller om vi går sammen mange og finner et sted de kan lage de?

#119123  av Zepticon

Først må du ha logoen i vektorgrafikk. Vet den Devil logoen var posta her en plas men husker ikke hvor. Så svir du den over på ei CD-late og tar den med til et reklamebyrå eller lignende som lager reklameplakater.
SÃ¥ fikser de det for deg.

"Mazdaspeed" logoen som jeg har i bakruta kosta meg 400kr laget på ScanMark i Harstad. bare stakk innom med vektorgrafikk-fila og så fikset de det for meg. Siden det var dårlig kvalitet på bildet skulle han ha 200kr for å fikse den. Og 200kr for materialet.

Hyggelige folk var dem også. Kom i prat med en som var veldig keen på street racing grafikk ala Need4Speed: Underground og Fast&Furious.
Flink var han også, så om jeg skal mekke meg en japse racer så blir jeg nok å ta en prat med han ang decals :lol:

#119124  av SupraTurbo

Zepticon skrev:Først må du ha logoen i vektorgrafikk. Vet den Devil logoen var posta her en plas men husker ikke hvor. Så svir du den over på ei CD-late og tar den med til et reklamebyrå eller lignende som lager reklameplakater.
SÃ¥ fikser de det for deg.

"Mazdaspeed" logoen som jeg har i bakruta kosta meg 400kr laget på ScanMark i Harstad. bare stakk innom med vektorgrafikk-fila og så fikset de det for meg. Siden det var dårlig kvalitet på bildet skulle han ha 200kr for å fikse den. Og 200kr for materialet.

Hyggelige folk var dem også. Kom i prat med en som var veldig keen på street racing grafikk ala Need4Speed: Underground og Fast&Furious.
Flink var han også, så om jeg skal mekke meg en japse racer så blir jeg nok å ta en prat med han ang decals :lol:

Tenkte på et slikt plastikk merke for å ha på panseret jeg... Tror jeg har sett bilde av noens bil her inne som har det...?

#119125  av Gjertsen

en kompis av meg har det!
om du mener bare ett enkelt klistremerke?!!
kan høre med han om han fortsatt har non sånne. hvor mange skulle du hatt isåfall?

#119138  av Gjest

Gjertsen skrev:en kompis av meg har det!
om du mener bare ett enkelt klistremerke?!!
kan høre med han om han fortsatt har non sånne. hvor mange skulle du hatt isåfall?
Tenker på et slikt merke som nyere toyota har på panseret, ikke et dekal/klistremerke nei...

#119142  av Zepticon

SupraTurbo skrev:Tenkte på et slikt plastikk merke for å ha på panseret jeg... Tror jeg har sett bilde av noens bil her inne som har det...?
Oki...min feil :oops:
Men du har kansje sett det merket i en VELDIG gul mr2 mk1???
Husker ikke hvem den var sin i farten.
Om jeg skal gjette ville jeg tro at du kan få laget noe slikt hos sånner som lager bl.a. premier og slike dekorasjoner. Bare spørr det lokale idretslaget så vet de sikkert hvor du kan starte å spørre.

#119199  av kaimagne

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... =devillogo

Men tror ikke han har selve plastikk-logoen i devil-utgave...

Skal høre med en kompis av meg hvordan han støpte ting til bilen sin, han mekka til etternavnet sitt bakpå en Passat i stedet for Passat-skrifta. Men så har han tålmodighet for 20 mann da, så det kan godt hende det var knot... ;)

#119322  av Remi

vi har jo en mann her inne på forumet som lager dem ferdig til deg. får klistremerke i posten. hmm ka han kalte sæ før.. han som hadde den celicaen 2.0gt som han sku bygge til bane bil. han i fra mo i rana. han hete martin men huske ikke nicke her

edit : Han kalle sæ for memo. :wink:

#119338  av kaimagne

Men nå var det ikke klistremerke han var ute etter da, men et merke til å erstatte det vanlige Toyota-merket på panseret/grillen med et med devil-motiv.

Har vært på Biltema i dag jeg, kjøpte glassfibersparkel. Skal ta mitt vanlige Toyotamerke og sette inn stålstift og sparkle et par horn på det merket mitt... :) Vet ikke hvor lang tid jeg bruker på det, men ikke regn med det er ferdig i morra... ;)