TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder og video fra Rudskogen 05.07.2005

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #118104  av mk1 black limited

#118125  av Anders gullstein

Hehe, the final moments of my engine :lol:

Morsomt å se den in action fra utsiden, kan ikke si en gjør det hver dag :)

Hva hendte på slutten av den andre filmen egentlig, en Elise som står godt planta i grøfta og en Catherham ved siden av banen?

#118135  av mk1 black limited

Ikke så spennende som det så ut som - Elisen hadde snurret og havnet litt utenfor banen (alt OK med bil og fører) - vi andre bare stoppet og skulle hjelpe til. :-)

#118186  av Anders gullstein

Vi må ordne et slikt mk1 møte på et banetreff en annen gang også. Synd jeg ikke fikk bite meg med denne gangen, men slik uflaks kan da aldri skje to ganger. Kanskje jeg skal bla opp noen R-dekk til orginalfelgene neste år hvis kronasjene tillater det, hvor mye raskere på runden er den med de på kontra vanlige sportsdekk?

#118194  av mk1 black limited

Du kan regne med 2-3 sekunder på runden, når du har fått testet deg frem til riktig lufttrykk! :-)

#118906  av BrennaRacing

Noen som har peil på hvilket effektanlegg han i widebody`en har. Grom lyd i den ass-.....Vil ha :D :lol:

#118970  av MR2WideBody

Eksosen jeg har er et Blitz anlegg, beregnet for 3 s-gte, passer vel egntlig ikke til bilen.. Må bare ha litt godvilje og ett sveiseapparat så går det meste. Eneste som er litt kjipt med det er at det bare er en stuss.

Kjøpte det forresten her på forumet av mr.two. Satt vel på rear-cuttet han kjøpte tror jeg

#118974  av BrennaRacing

Faen, satt her å håpet på at det var moongoose du hadde jeg :lol: Har tenkt å kjøpe meg det...

Men uansett..Helt sinnsyk lyd widebody...Bilen ække så dum den heller :lol:

#118976  av MR2WideBody

var faktisk redd for å kjøre utpå der, bilen fikk jeg skilter på for først 3 uker siden, og har hatt masse små pissproblemer med den, men den virka nesten som den skulle utpå banen. Hvis du hørte det rasla litt på lavt turtall, så er det ett problem jeg har hatt en liten stund. Den 4 tennpluggen ga ikke skikkelig gnist så jeg hadde litt dårlig aks.

Men også etter jeg var der så smelta den gummipakningen som sitter på luftepluggen til radiatoren. Så det ble endel liter som sprutet ut på vei hjem..

Men også dette problemet er fikset nå, Så nå regner jeg med at det blir litt hardtesting av bilen på Dagali i august. Tar med ¨tyggis og lim¨ så blir det sikkert ordna fort..

Kjørte du på rudskogen??
Tror ikke jeg så deg der

#118981  av BrennaRacing

kjedelig når sånne ting skjer....

Nei, jeg kjørte nok ikke...Var ikke der engang jeg :D Så bare på filmen i denne tråden....

#118983  av Dalan

MR2WideBody skrev:Eksosen jeg har er et Blitz anlegg, beregnet for 3 s-gte, passer vel egntlig ikke til bilen.. Må bare ha litt godvilje og ett sveiseapparat så går det meste. Eneste som er litt kjipt med det er at det bare er en stuss.

Kjøpte det forresten her på forumet av mr.two. Satt vel på rear-cuttet han kjøpte tror jeg
Hmm, og det gikk gjennom db-kontroll altså?
Da er det håp for meg også på banetreff :D

#118988  av MR2WideBody

Det gikk som bare f.... gjennom dB kontrollen, målte 94,6 dB på ca 3700 rpm, hhvis ikke jeg husker klin gærnt. Grensa er vel på 100dB på rudskogen mener jeg å huske

#119007  av Anders gullstein

Hadde vel en måling på 94 jeg på 4000 blank, hvis jeg ikke husker feil.