TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toskete spørsmÃ¥l og like toskete svar

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#117460  av nokia4life

Fordi det er mye bra å se på, derfor! :P

Hvorfor er lettkledde damer det man vil se, og ikke damer med burka? :lol:

#118447  av vegar

Fordi at vi er nordmenn?? :)

Hvorfor synes jeg at det er idioti at jeg må på jobb klokka 06.00 på en søndag for å lage frokost til en masse gale tyske bussturister?? :evil:

#118479  av nokia4life

Fordi du dreit i skolen? :P

#118508  av Remi

hvorfor er nesten alle lekre damer i lag me en sleip en jævla hestkuk fyr ? :lol:

#118533  av Neemi

Fordi de har triks for å lure kvinnfolka til å ville ha dem.

Hvorfor er gutter så dårlig til å huske på ting?

#118535  av Remi

Neemi skrev:Fordi de har triks for å lure kvinnfolka til å ville ha dem.
hvordan triks? det vill æ lære mæ :D

#118542  av Hyperion

Hvorfor er gutter så dårlig til å huske på ting?
Fordi det finnes så mye distraksjoner der ute.. Så som jenter, biler og øl! 8)

Hvorfor kan ikke A være B når omkrets + radius er like bredt som et nyvasket vinterdekk?
Sist redigert av Hyperion den 11 jul 2005 02:25, redigert 3 ganger totalt.

#118543  av bose

Remi skrev:
hvordan triks? det vill æ lære mæ :D
Det er du ikke alene om

#118567  av kaimagne

Hyperion skrev:Hvorfor kan ikke A være B når omkrets + radius er like bredt som et nyvasket vinterdekk?
Ja, det kan du spørre deg sjøl om, siden du forandret postingen 3 ganger!

Men hvor kjipt er det å måtte ha vakt fra fredag morgen til søndag morgen når det mest sannsynlig kommer til å være strålende sol, og jeg har en stående invitasjon til fest på lørdag sammen med alle crazy-jentene i begynnelsen av 20-åra i hele Østfold...? :evil: :evil:

#118570  av Dalan

kaimagne skrev:
Hyperion skrev:Hvorfor kan ikke A være B når omkrets + radius er like bredt som et nyvasket vinterdekk?

Men hvor kjipt er det å måtte ha vakt fra fredag morgen til søndag morgen når det mest sannsynlig kommer til å være strålende sol, og jeg har en stående invitasjon til fest på lørdag sammen med alle crazy-jentene i begynnelsen av 20-åra i hele Østfold...? :evil: :evil:
Jeg kan steppe inn jeg altså hvis det blir vanskelig for deg, jeg har ingen planer for helgen 8)
Så har jeg unnskyldning for å besøke bestemora mi! ..eller var det omvendt.. nei vent nå litt, dette ble bare tull.. :P

#118585  av Hyperion

kaimagne skrev:
Hehe... til mitt forsvar er jeg så ny på forumet at jeg fikk dobbelposta den og fikk ikke slettet den ene, så det ble litt plunder serru... Men jeg har vitterligen lurt på dette en stund :wink:
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10