TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toppen av Uflaks!! :(

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #114512  av kka

Jævlig trist føler med deg :cry: Jeg har en kompis(sikkert ikke hørt det før :oops: )han er fisker!!!!!og mistet lappen for å ha kjørt for fort.

Han fikk seg en god adv og sa at han var helt avhengi av bil. Han er fisker for helvete han trenger jo båt ikke bil :shock: det ble sak av dette og han vant faktisk! Helt utrolig fikk lov til kun å kjøre til og fra jobb..

så hold ut det finnes lys i tunnelen og nå kan det bare gå en vei og det er oppover :wink: HOLD UT

kka

#114539  av tbergstad

Så ikke denne posten før nå.. Trasige greier du.. Høres kjipt ut.

Men jeg hadde ikke nølt med å skaffa en moped. Går egentlig veldig greit å komme fra a-b med en sånn :wink: Om sommeren kan det faktisk være litt morsomt og :wink:
Mista selv jobben ifjor, og måtte selge gt4'en pga det. Gikk rundt i et år og furta ,jobbet etterhvert opp ei kjip gjeld og.. Men nå har jeg flytta til oslo og er storfornøyd med jobben.. " Det ordne sæ" er mitt motto :lol:

#118365  av Maverick

Har ikke fått med meg dette før nå, og jeg kondolerer så masse ..
Hvor du har tatt uflaksen din ifra aner jeg ikke, jeg tror faktisk ikke jeg har hørt om noen som har vært like uheldig.

Jeg gidder ikke engang å skylde på at du er sunnmøring nå ;)

Masse kondolanser herved oversendt, til og med fra dama mi som faktisk tok seg tid til å lese innlegget ditt (hennes første leste innlegg:))

#121650  av TheStig

slik hadde jeg gjort det fra dag en:
- Solgt mr2 OG fiestan til høystbydende og innsett at den var en økonomisk smell (har nettopp hatt det selv)
- FÃ¥tt sykemelding mens bilen ble solgt
- Så fort bilen ble solgt hadde jeg kjøpt en automatgiret original moped

Dermed har du ikke gjeld, beholder jobben og slipper å sykkle.. og moped er IKKE noe å syte over iallefall.. Veldig kurante fremkomstmiddel

På TOPPEN av all gleden er jo moped et så billig kjøretøy at du enkelt jobber deg opp til en bra sum på konto etter 8 mnd med jobbing. Dermed kunne du kjøpt en skikkelig bil når du fikk lappen igjen
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10