er relativt enkelt
på motorledningsnettet, i ecu enden er det 3 plugger, 2 av dem passer på ecu'n, den som er til overs kan du glemme en stund, den tar vi etterpå.
siste pluggen til ecu kommer ifra bilen,
hvis du holder ecu'n mot deg, så øverst fra venstre
nr4: til bensinpumpe rele, den ekke nødvendig hvis du f.eks kobler bensinpumpa rett innpå tenninga.
nr6: kobles direkte til batteri ( må fortsatt ha sikring ), er ECU memory..
nr7 og nr 14 er IGN pwr, kobles på tenninga
resten er ting som check engine light osv, de dreit jeg i når jeg mekka..
så den siste pluggen du hadde til overs, er masse kabler på den, er kun 2 du trenger å tenke på, og de er brune/svarte eller noe slik, den ene er i midten av selve pluggen, og den andre er litt på skrå mener jeg, de skal bare kobles til tenning
på den andre enden av ledningsnettet, ca hvor pluggene til coil osv er, er det en svart kabel som skal kobles på startern, en til jord?(99% sikker) og den siste er til tenning,
og så har du en annen plugg også regner jeg med, en svart rund lignende greier,
2 røde kabler er til ryggelys
2 gule kabler, ene gul og svart andre gul og grønn, oljetrykk og vanntemp
en svart tjukk med hvit stripe, er start signal, til starter og noe annet mikkmakk på innsuget,
og så har du igjen 3 kabler, 2 tjukke, en gul og andre husker jeg ikke fargen på, og en tynn svart med brun strek, det er til tenning..
det var vel alt tror jeg, men husk at det kan hende farger på kabler osv ikke stemmer hvis 4age'n din er nyere/eldre enn min var
ser i ettertid at det står 20v i signaturen din..
du burde kanskje vært litt mer spesifik og sagt det slik at jeg ikke hadde sløst bort tia mi på å hjelpe deg når det ikke kommer til å funke.