Hvordan er det egentlig med å sette inn snurre på MK2'en? Fremgangsmåten er grei nok for den skjønner jeg, men tenkte på litt mer teknisk,
hvor mye trykk tåler stempler og blokka?
Hvordan går det med bensintrykket?
Fungerer orginale innsuget med turbo?
Har en liten snegle på verkstedet mitt og går å funderer fælt om jeg skal montere den i bilen, har også intercooler og alt annet jeg trenger (Mangler bare eksosmanifolden, men den er straks i boks).
Er det noen her som har noen erfaringer når det gjelder dette?
hvor mye trykk tåler stempler og blokka?
Hvordan går det med bensintrykket?
Fungerer orginale innsuget med turbo?
Har en liten snegle på verkstedet mitt og går å funderer fælt om jeg skal montere den i bilen, har også intercooler og alt annet jeg trenger (Mangler bare eksosmanifolden, men den er straks i boks).
Er det noen her som har noen erfaringer når det gjelder dette?