TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• fikk pakke i posten!!! men....

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #116070  av Raze_r

ja da var den originale veilsidefangeren kommet :D
men er et lite problem :evil:
denne var ikke akkurat gratis så vil ikke begynne å lappe sammen dette selv..
har kontaktet de så får se hva som skjer...
men jeg har krav på ny har jeg ikke :?:

takker for svar..
Vedlegg
DSC01941.JPG
DSC01941.JPG (17.52 kiB) Vist 235 ganger
DSC01942.JPG
DSC01942.JPG (16.99 kiB) Vist 235 ganger

#116071  av BrennaRacing

Ã…hhhh...Kjipt ass...

Seffern har du krav på ny...Det er jo ikke du som herpa den...Men hvis du bestilte den fa nettet eller?? Hvis du gjorde det så er det sikkert budfirmaet som har ødelagt den, å da er det nok de som må erstatte den....

Kjedelige greier ass :(

#116078  av Mr2stord

håpe ikkje da var posten du fekk den sendt med, eg sleit med å få dei til å erstate noko som blei knust i frakten. Veldig synd når slikt skjer. Håpe da ordne seg.

#116090  av Raze_r

posten ja :cry:
ååå...FA... at jeg skal være så uheldig a...
jeg får høre med posten i mårra å se hva de gjør..
dette blir sikkert et helsike å få erstattet.:?
gir lyd fra meg hvordan dette ordner seg....

#116094  av Raze_r

når jeg hentet fangeren var det jo bare surret litt vanlig plast rundt fangeren og det var det hele..... kunne jo pakket den inn i papp eller noe som var litt mere sikkert enn plast :? :roll:
første tanken min når jeg så pakken var; så dårlig innpakket for en ting som koster over 10000 :!: :!: :!:

#116105  av cameleon

Aldri send slike pakker med posten. Skal du frakte større gjennstander enn kort, så send de med linjegods.

#116204  av Raze_r

ok,da ringte jeg til postenskundeservice og de sa at jeg skulle på mandag stikke ned til posten med fangeren og alt den var innpakket i så de fikk se på det og skrive en skademelding...
for hvis de som sendte den ikke har vært nøye nok med innpakkingen,så må faktisk de erstatte den.
og som sagt var ikke akkurat den særlig bra innpakket....
så får se hva som skjer.... håper alt ordner seg innen kort tid.

#116323  av funkes

Hvor bestilte du fra? Ta opp dette med senderen/selgeren så fort som mulig og få han til å erstatte med en gang. Det er det eneste du kan gjøre. Det er ikke du som mottaker som skal reklamere på ødelagte pakker, det er avsender. Egentlig burde du ikke engang dra til fraktselskap og vise embalasje eller noen ting. Høres jo ut som pakken er for dårlig pakket (ødelagte pakker er som oftest det) og da blir det null erstatning fra fraktselskap. Har du kjøpt dette i Norge eller i utlandet? Hvis sistnevnte så stiller du enda dårligere, da det ikke engang går under Norsk kjøpslov.

Slike ting har jeg vært borti en del før, og mitt aller beste tips er TA DET MED AVSENDER MED EN GANG!

:)

#116326  av funkes

cameleon skrev:Aldri send slike pakker med posten. Skal du frakte større gjennstander enn kort, så send de med linjegods.
Tror du at andre selskap er mer forsiktig med pakkene eller snillere på erstatninger? Nei, de er nok ikke det :) Problemet er embalering. Alt for mange avsendere som ikke kan å embalere en pakke skikkelig. Purr på avsender om at han må pakke SKIKKELIG, da er det håp. uansett om det er Linjegods, Nor Cargo, Posten UPS eller hvem det er :)

#116346  av Raze_r

kjøpt i norge ja...
men de på posten sa de skulle se på det,og hvis embalasjen er dårlig så SKAL avsender erstatte..... og det ordner de.
desuten sa avsender at hvis det skjedde noe, var det de som ordnet alt, og det har jeg skrivet ut svart på hvit :wink:

#116950  av Raze_r

ok, da har jeg pratet med han som jeg kjøpte fangeren av.
han skulle ordne det hele og jeg skulle få en 100% ny fanger :wink:
det kaller jeg ordentlig service

#116967  av CelicaTurbo

fint med gode løsninger ;)

#116973  av Raze_r

ja... puh, nå er jeg lettet :wink:

#116975  av lexusmann

Så bra at det ordnet seg da...får vi se hvordan det går???Bilder??

#116984  av Raze_r

nei. nekter å legge ut bilder :P
SÃ… KLART det blir bilder...
men det blir ikke før i vinter...
hvorfor? se på denne siden og se hva jeg har planer om så skjønner du :wink:
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... c&start=15

3 innlegg :wink: