TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Regging av MR2 i Norge

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #113625  av TomG

Driver [p bygger bruttern sin bil her borte i uniten(US)
VI skal ha på et TRD widebodykit, KW coilovers senkesett(TUV), veltebur, 18 tommere og masse annet dill.
Men kjenner jeg folket rett i norge, så pisser biltilsynet deg i lomma om du har med noe annet en standard fiat uno.

Han vil ha LED baklyss(custom) men det kan vel bli lagom vanskelig...hva med flushmount lys foran?

Så hva må til?
Sånn generelt, bruttern skal opp på Kongsberg å prate med noen der hos biltilsynet, han kjenner noen vist nok.

T

#113629  av Master

Jeg var faktisk i dag på biltilsynet her i Bodø med en MR2 turbo fra USA for godkjenning.. du kan jo lese hvordan det gikk her: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=9497

Tror du får den godkjent dersom du har tuv-papirer på evt senkesett, e-merkede lykter (altså ingen custom diodelys...), samt typegodkjenning fra Toyota på bilen. Og da tuv på felger hvis de øker bilens originale rullekrets betraktelig.

#113711  av TomG

Hey, ja jeg leste den først, det var derfor jeg starta denne tråden...takk for info.

HÃ¥per det hjelper at han kjenner bossen der oppe....

T

#113821  av jumbo

Beste tipset er vel egentlig å utsette mest mulig av mods til etter godkjenning her borte, men mindre det er langt fram i tid...

Du har generelt helt rett ang. det der med fiat uno :D

#114175  av Master

Ikke ta inn noe annet enn en ORIGINAL (på alle måter) MR2 Turbo fra statene. Byr bare på trøbbel...

#115004  av jumbo

Tror det er litt for seint for Tom sin del :D

#115050  av jumbo

Far out :mrgreen:

Hvor mye gamp går dere for?

#115057  av TomG

...tør ikke si det engang.....

T

#115083  av Zepticon

NICE 8)
Men det der drepte MR2'en som var i bilen.... :roll:

#115152  av TomG