TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Liten filmsnutt fra Reve

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #115194  av Morten

Var ute og ratta Rolla på Reve i dag, og det var en kompis som klarte å få med bittelitt på film :wink:

http://bilder.ts-ogn.no/?album=/Morten/

PS! Har satt på Whiteline stabstag foran + bak, tårnstag bak, eksentriske castorforinger og Toyo R888 dekk i 205/50-15 i løpet av våren/sommeren. Ingen tvil om at det har hjulpet på svingegenskapene! :wink: Fasit idag var 4 pass som alle var på 1,49 tallet (to runder, stille start på første). Alle 4 var raskere enn min pers fra i fjor satt med Lillegul :twisted:

#115252  av Blueman

hehe, spøta bra ifra så d ut som den dære:D er d en arti bane og kjøre på den dær ?

#115357  av MrSpyder

Kompisen din fikk vel ikke tilfeldigvis noe film av den utrolig tøffe svarte
MR2'en også? ;) (Som også satte ny pers denne dagen.. :))

#115366  av kennethx

Hvordan kom du ut i forhold til de andre som kjørte der den dagen? Sånn runde tid messig.

4a-gze m/byttet reimhjul ca 200hk eller? :)

#115394  av Morten

Blueman skrev:hehe, spøta bra ifra så d ut som den dære:D er d en arti bane og kjøre på den dær ?
Takker. :D Moro å kjøre der ja, men er jo en helt annen klasse bane enn Rudskogen, ACR og Våler. Er jo egentlig en gocart bane..
MrSpyder skrev:Kompisen din fikk vel ikke tilfeldigvis noe film av den utrolig tøffe svarte MR2'en også? (Som også satte ny pers denne dagen.. )
Gratla med ny pers du og da! :D

Desverre, den som er lagt ut er alt han fikk filmet. (Hint: hvis du hører godt etter på lyden mot slutten av filmen hører du grunnen til at det ikke ble filmet mer :mrgreen:)

Edit: så forresten MR2Pål der ute med et kamera, mulig han fikk med seg noe mer?
kennethx skrev:Hvordan kom du ut i forhold til de andre som kjørte der den dagen? Sånn runde tid messig.

4a-gze m/byttet reimhjul ca 200hk eller?
Kom ganske greit ut synes jeg. Tredje beste tid både totalt og rundetid. Alle tidene finner du her: http://www.trim-4-eldre.com/resultater/ ... tater.html

4agze med Mongoose eksos og warm-air-intake :wink: Kjører på orginal GTi pumpa som er i grenseland, så blir ikke noe reimhjul før den eventuelt er bytta. Funker greit på 0,6bar også syns jeg (er jo bruksbilen min, hehe :twisted: )