Vel- der er jo lappesaker på boks (skum), men kanskje jeg burde erstatte verktøysettet med lang lyshåret parykk (-300g)

.
Magnesium ja, = dyrt. Volk TE37 og CE28N av smidd alu veier såvidt 4 kg som 15 tommere da.
Det er ca. 5.5 kg lettere enn original felgene - altså 22 kg tilsammen.
Tar man med rotasjons vekten blir opplevd besparelse ca. 1.7 * 22 = 37 kg, altså et par tideler til..
Racing stoler kan også gi ganske bra vekt-reduksjon ~20kg.
Gjør man disse grepene er man glatt nede i 6.5s før effekt økning..
TomR: Før vi snakker oss helt vekk her, så skal det nevnes at med 24Ah batteri, så ser jeg at voltmeter viseren dropper noen volt når jeg åpner et vindu, litt hver gang vindusviskeren slår og når jeg vrir brått på rattet...

Men disse hendelsene utgjør ganske få prosent i tid. Jeg passer heller på å ikke ha vifta på full guffe - den trekker en hel del strøm kontinuerlig. Det hadde vært interessant å hatt en ampere måler i tillegg gitt.
