TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Treffet i Mo i Rana

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #114183  av kka

Hei Gutter

Jeg vil bare rette en stor takk til Toyota MR2 Og Lexus Gutta som
Hjalp meg med gode r[d og ellers var veldig hjelpsomme for en
litt uviten & lettlurt MR 2 eier.
Jeg fikk apexi :oops: filter som ikke var :evil: apexi lettlurt som fa...
men det kosta bare 500 kr og det ga lyd fra seg og var vedlikeholds fritt saa ka farsken...

og Naar jeg kjpte bilen av TG bil saa skulle det v're en 92 mod som jeg fikk vite var en 91 :lol: men jeg synes bilen er fin jeg :D og finere skal den bli!!

Jeg hadde gutten min med med saa det ble ikke noe Party party paa meg men det var morro alikevell.
SAA Tusen Takk til et Hyggelig og hjelpsomt TSOGN Gjeng :shock:

KKA

#114243  av CelicaTurbo

Det er godt mulig at du fremdeles har en bil som kan kalles 92-modell som sådan, men det er mange som tenker at alle 92-modeller er av den nyere revisjonen men det er ganske mange MR2'er som ble solgt i 1992 som er av gammel revisjon. Den nye revisjonen kom ikke ut i butikkene før mot tidlig sommer 1992 så ikke hør så alt for nøye etter på hva folk sier om hvilken årsmodell din bil er, men det som trolig er tilfellet er at du har en førsterevisjon med lang girspake og mindre frontleppe (og flere andre forskjeller, deriblant i understellet).

#114415  av Tor

Bare hyggelig og hjelpe, snakket med sønnen din :) Han viste meg styling katalogen sin :)
 #114500  av kka

Ja den gutten e helt vill etter biler og bil stereo.. :) men jeg må prioritere hage og garage i år så det blir kun småting jeg blir til å gjøre med bilen.
Jeg tenkte at hvis alt går etter planen min så slipper jeg for da tar sønnen i huset over styling mm.he :wink: he he

kka
 #114503  av sindrejl

kka skrev:Ja den gutten e helt vill etter biler og bil stereo.. :) men jeg må prioritere hage og garage i år så det blir kun småting jeg blir til å gjøre med bilen.
Jeg tenkte at hvis alt går etter planen min så slipper jeg for da tar sønnen i huset over styling mm.he :wink: he he

kka
ja skjønner du har en kjempeoppdragelse på ungen :D Akkurat sånn skal min å bli.. hehe :D
 #114508  av kka

Ja det er gøy med Sønner :D og store bekymringer for jenter he he :shock: Har en datter på 15 år Sukk,pappa si pia e begynt å springe etter gutter :evil:

Jeg har bestillt ratt er det noen som har testet disse :roll:

http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=5448

kka

#115275  av @lpher

Ahh....der er du ja :D Klarte liksom ikke å plassere deg da jeg hilste på deg :D

Sprekt å ha med junior da....skikkelig male bonding det...way to go :)
SÃ¥ ut som han trivdes ihvertfall :D

#115276  av Neemi

Og der fikk jeg svaret på hvem vi så i Leknes på mandagen antar jeg ;)
Var en liten tur innom Toyota og bestilte deler til GT4 CS sin bil, og da passerte vi en mr2 på vei "hjem" igjen til Sund.

Var kanskje deg det?
 #115291  av kka

Svar til Nemmi
Ja det var nok meg :lol: såvidt jeg vet så er det kun jeg som har denne
type MR2 her :twisted: men det går en rød MR2 av 1 utgaven på Leknes.

Til @lper
Ja det er ikke greit å huske alle :shock: he he
Og sønnen i huset e vill,han lever å ånder etter biler og store sub"er
:lol: og jeg har kun orginal annlegget i bilen :roll: men jeg må vel invistere i anlegg også,men hadde planer om å få meg noen orntlige
felger først :P

kka