TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Partysted i Syden, hvor?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#113764  av spkstrp

sw20 skrev:E å maria skal til sunny beach i sommer...

drar 30 juni... noen fleir som skal...
Drar 10 august 2 uker :)

#113795  av RedCelica

Det er mange plasser. Du har Kreta. Du har Barcelona. Du har Malaga... Det er endeløse mulighter. TA EN! :D

#113801  av kaimagne

Det er helt riktig konkludert, RedCelica!
Som en vis mann sa en gang:

"20 years from now you'll be more disappointed by the things you didn't do, than by the things you did. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbour. Catch the trade wind in your sails. Explore. Dream. Discover."

Mark Twain

#113830  av spkstrp

det er enorm forskjell på prisnivået på de forskjellige plassene! ville helt kklart ikke bare sett på selve reiseprisen.

#113848  av Gjertsen

Ibiza er jo ett party sted:D
Playa del lingle på GranCanaria er heller ikke så dumt, men hold dere unna Jumbo senteret!! Eller ska jeg kalle det "skyve bæsj senteret" ?

#113893  av olemm

Vi er en go del kamerater som drar til Hersonisoss på Kreta... Vi skal bo på Beach&Boggie Hotellet Kassavetis... vi drar den 7 juli, noen flere som skal dit i sommer eller?

Det skal visst være ganske villt der nede... Håper det ihvertall :wink:

#113912  av funkes

Mitt råd, drit i en partyplass :)
Dra heller til en spennende plass der man kan oppleve mye og ha det kult. Du kan drikke og møte folk på kveldene uansett! Synes ikke flatfyllturer er så jævla kult jeg :oops:

#113928  av Remi

er det ikke billig og dra te thailand ? eller?

#114085  av spkstrp

Remi skrev:er det ikke billig og dra te thailand ? eller?
tror ikke det :) men det er vell billig å være der?