TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Liv uten Ts-ogn?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #113385  av FireFox

Den 10. juni mister jeg internett, siden hu jeg leier hos flytter ut... har snylta på linja hennes til nå, men etter den 10. hva skal jeg gjøre da? :shock: blir ikke mye jeg får vært her på forumet da gitt.. :cry:

#113392  av Neemi

Ordne egen nettlinje??

#113393  av cameleon

Ellers så kan du jo brenne et bål midt i skauen og lage sånne røyksignaler, så kan vi poste det du sier der :P

#113394  av FireFox

Har ikke sånn telefon utgang her.. hadde bare en 10m kabel opp til ruteren i over etasjen.

#113395  av FireFox

cameleon skrev:Ellers så kan du jo brenne et bål midt i skauen og lage sånne røyksignaler, så kan vi poste det du sier der :P
Rofl! :lol:

#113408  av FireWalk

Du trenger ikke ha fasttelefon for å ha Bredbånd... Siden det allerede går telefon linje inn til huset kan du ta kontakt med en nett leverandør å få ordnet dette billig. Internett får du jo fra rundt 300 kr måneden og opp. :)

#113414  av Goose

SEnd meg tlf nr så skal jeg holde deg oppdatert på minitreff i drammen ;)

#113441  av Magne

Jeg har selv flyttet nå, og har vert uten internett siden 1 juni... det var ikke lett nei! skjønner hva du kommer til å gå gjennom! hehe

Men idag kom endelig telnett mannen å la opp linje til huset, så nå sitter jeg med 4mbit og koser meg... ;)

#113448  av FireFox

4mbit linje ja.. det er jo kos :)

hmm.. flytter til Drammen igjen i August da, så det blir jo ikke sååå lenge uten internett, men fortsatt kjipt den "lille" perioden.

Må snike meg til å låne internett på jobb imens :P

#113529  av 2r-e-rik

hva er problemet??? kan ikke du ha ledningen der fortsatt da?

#113556  av FireWalk

bare 4 mbit? har 8 mbit jeg! :P

Uten internet blir det fort kjedelig ja... anbefaler å få adsl så fort som mulig :-)

#113592  av FireFox

2r-e-rik skrev:hva er problemet??? kan ikke du ha ledningen der fortsatt da?
Hehe, skal jeg bøffe uttaket dem har oppe da? :P tror ikke de nye folka hadde blitt glad for det gitt :p

Kunne alltids kjøpt ny ruter og kabler.. men det blir fort dyrt.