TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• skeive felger

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #10755  av memo

Vel, etter kraftig risting tidligere, fant jeg jo ut at jeg skulle skifte dempere...disse var helt gåen, og de nye gjorde at ristinga i bilen ble drastisk mindre..

men den er enda litt "nervøs" virker det som, så jeg dro til dekkpartner lokalt her, og fikk dem sjekka hos en kompis.

viste seg at begge front-felgene var skeive...en litt mer enn den andre..

nå viser det seg at fattern har firmaet som retter disse opp som kunde, så jeg får garantert noen rabatter :)

firmaet heter Maskinering A/S i Bodø...noen som har noen erfaringer med dem? Hvor bra blir felgene etterpå, og vil jeg merke forskjell i det hele tatt lissom?

De er ikke helt knuste nå altså, felgene, så det er godt mulig å kjøre med dem...men hjullagre og oppheng blir slitt av lengre kjøring, så jeg skal få gjort det så fort som mulig likevel..

vil bare vite om noen har fått retta opp felgene sine før, og hvordan resultatet ble :)

-memo

#10758  av Burnout

>snakket med en som fikk felga reparert for noen uker tilbake....De ble visst god som ny og han var super fornøyd. :)

#10761  av memo

supert! takk for kjapt svar :)
skal sende dem rett etter helga..jeg har for bildilla i helga til å la vilen stå ;P

-memo

#10763  av Burnout

ja pluss det blir ikke gjort noe i helga antar jeg..Det blir minst 1 dag(søndag),der bilen din må stå forgjves..

#10765  av Burnout

#10807  av Burnout

#11023  av chris

Er det ikke noen i trøndelag som gjør sånt tro? har fått en skade i ene felgen jeg også :(

#11063  av Erlend

Kjipt å høre Christian :( Hadde du felgene som du har på eierbildet ditt? EVIG kjipt i så fall...for de er fine

#11261  av chris

Erlend skrev:Kjipt å høre Christian :( Hadde du felgene som du har på eierbildet ditt? EVIG kjipt i så fall...for de er fine
Var nok dem ja :( Vises ikke så forferdelig mye, men har bl.a. fått bulk og kast på innsiden. Rattet rister en del på 100 og oppover. :?

#11281  av Mr2 Mk2

Har du levert dme inn no da,isåfall hvor?

#11295  av chris

jostein skrev:Har du levert dme inn no da,isåfall hvor?
Har nok ikke det nei.. virker som jeg må til oslo da. Skal finne ut hva det koster og sånn, men tror jeg venter til vinterdekka kommer på. Orker ikke være 1-2 uker uten bil ;)