Nei   .. transportselskapet og US customs greide å bruke ufattelig lang tid på å få bilen på båt.
 .. transportselskapet og US customs greide å bruke ufattelig lang tid på å få bilen på båt.
Først stod bilen i et varehus i Detroit i noen uker før den dro på trailer derfra til New York, så til havna i New Jersy, så skulle den tollklareres, så var den planlagt å reise 13.mai på båt, men det var overbooka så den kom ikke med før 18.mai. Men da ble den sendt, og ventes rundt 1-3 juni.
Det er helt ufattelig kjedelig å gå å vente på den, spesielt når jeg har vurdert å kjøpe bil siden juletider. Og det er 2 mnd siden jeg kjøpte bilen.. Men om litt over 1 uke skal jeg reise til Oslo å hente gliset... Så da er all ventinga verdt det
Ville vært mer påståelig og fått en bekreftet avreise/leveringsdato før jeg bestillte frakta hadde jeg skulle gjort det hele om igjen.

.. transportselskapet og US customs greide å bruke ufattelig lang tid på å få bilen på båt.
 .. transportselskapet og US customs greide å bruke ufattelig lang tid på å få bilen på båt.Først stod bilen i et varehus i Detroit i noen uker før den dro på trailer derfra til New York, så til havna i New Jersy, så skulle den tollklareres, så var den planlagt å reise 13.mai på båt, men det var overbooka så den kom ikke med før 18.mai. Men da ble den sendt, og ventes rundt 1-3 juni.
Det er helt ufattelig kjedelig å gå å vente på den, spesielt når jeg har vurdert å kjøpe bil siden juletider. Og det er 2 mnd siden jeg kjøpte bilen.. Men om litt over 1 uke skal jeg reise til Oslo å hente gliset... Så da er all ventinga verdt det

Ville vært mer påståelig og fått en bekreftet avreise/leveringsdato før jeg bestillte frakta hadde jeg skulle gjort det hele om igjen.
1999 MR2 SW20 GTI

Hadde vært lammslått av spenning når hente dato nærmet seg hvis jeg hadde gjort et lignende stunt...Best of luck, og håper ingen har vært klåfingret på turen over
 Hadde vært lammslått av spenning når hente dato nærmet seg hvis jeg hadde gjort et lignende stunt...Best of luck, og håper ingen har vært klåfingret på turen over 

Tro meg, jeg har smurt på og smurt på - men nå begynner jeg å gå tom for smurning
  Tro meg, jeg har smurt på og smurt på - men nå begynner jeg å gå tom for smurning   Meen, det er jo ikke annet å gjøre enn å vente. Skal selvfølgelig poste masse bilder når jeg får bilen.. men først blir det en interessant kjøretur fra Oslo til Bodø
  Meen, det er jo ikke annet å gjøre enn å vente. Skal selvfølgelig poste masse bilder når jeg får bilen.. men først blir det en interessant kjøretur fra Oslo til Bodø  

)
)