TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ts-ogn "leaflets" og klistremerker til bilene

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#11133  av CelicaTurbo

alpher: tenker du har rett der ja :)

arild: er vel egentlig bare å finne en offisiell korrekt versjon av logoen som er stor nok til å være detaljert, og så rentegne den :)

#11156  av arild

ja, jeg skal finne en på toyota sine hjemmesider også legge den jeg har bruk, over å se om det er noen avvik.

#11158  av CelicaTurbo

akkurat, burde duge det..

#11161  av memo

mulig jeg har misforstått...
...men hvem skal betale for dette?

jeg betaler selvfølgelig for det jeg vil ha, men skal celicaturbo ta imot bestillinger, SÅ bestille? eller sponser toyota? betaling? hva hva hva? :)

-memo

#11162  av CelicaGT

korleis blir det organisert med utdeling og betaling, det er vel meir enn 50stk som er intr i eit slikt klistermerke???Det er jo 185 reg brukere,da er vel iallefall 100 intr eller er det berre meg som er heilt på jordet :)

#11165  av CelicaTurbo

tja, det er 185 registrerte brukere men det er jo en liten andel av disse som er aktive da, og deretter er det de som ikke ønsker et slikt merke. Jeg tipper at totalt blir det maks 20 merker jeg, om ikke færre.

Slik jeg trolig ordner det er:

- først ferie
- deretter avklaring med firma, kanskje prøver på farger.
- avklaring til dere hvordan fargene egentlig er, fastsatt størrelse på bilde slik at dere kan skrive ut på printer og prøve på bilen, samt folk skriver seg på bindende bestillingsliste.
-avhengig av hvor mange som vil ha vil jeg enten betale hele gjildet og deretter sende til dere mot betaling, eller så vil jeg be om 50% forskudd eller noe.
-selskap sender til meg, jeg sender videre til dem som har bestilt.

.. det er vel sannsynlig at jeg vil bestille et lite overskudd av merker slik at vi har til senere medlemmer..

..prisen aner jeg lite om enda, men 200sx-ogn betalte 100,- stykket for sine. Jeg kommer til å kjøre dette som non-profit som allt annet på denne siden så dvs at kun utgifter blir dekket og jeg får ingen profitt i lommen. Grunnen til at allt vil gå via meg er for å gjøre det enklere for selskapet som lager dette og få litt mer kontroll over ting..

midten av august kanskje? (er jo sommer så ting kan ta tid).

#11170  av jan-erik

Veldig bra Kristian, du ordner opp som vanlig. Har allerede funnet plassering på bilen min. Har en wind deflector eller hva det kalles i sotet glass opp bak setene, og tror den vil gjøre seg bra der om størrelsen stemmer. Derfor lur ide å ordne så folk kan printe den ut først å sjekke om størrelsen passer.
Vedlegg
MR2 MK3 med TS-OGN Logo.jpg
MR2 MK3 med TS-OGN Logo.jpg (24.92 kiB) Vist 2662 ganger
Sist redigert av jan-erik den 20 jun 2003 17:58, redigert 1 gang totalt.

#11171  av Mr2 Mk2

høres flott ut dette da,fint du tar deg tid og gidder..

#11195  av Goose

Kan dere til slutt fortelle hvem av de logoene som skal brukes?
Da reproduserer jeg dem i Corel slik at dem kan bli klare for trykkeri.

#11196  av arild

den er klar for trykk :)

#11200  av arild

Bredden jeg har sett for meg er 21cm (bredden på et A4 ark)

Bilde

ts-ogn.pdf Logoen i pdf-format.
ts-ogn.eps Logoen i eps-format til trykeri.

Rop ut hvis noen ikke er fornøyd med logoen! ;)

#11207  av jumbo

Eneste jeg ikke er helt sikker pA, er om alle vet hva O.G.N er for noe... en litt mer foklarende tekst dersom plass / mulig hadde kanskje vaert en god ide?

#11210  av Goose

Hva med denne fonten?
Vedlegg
Graphic2.jpg
Graphic2.jpg (90.92 kiB) Vist 2609 ganger

#11211  av Goose

eller slik kanskje?
Vedlegg
Graphic3.jpg
Graphic3.jpg (116.15 kiB) Vist 2608 ganger
  • 1
  • 3