TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• H&R spacere

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #9045  av CelicaTurbo

Da har jeg bestilt H&R DRM 25mm spacere for bilen min fra Powerzone og de kommer vel om en måneds tid tenker jeg om alt går bra. Var ute og målte på bilen og leppen på hjulbuen må nok rulles nå ja, det ser ut til at jeg får omtrent 0.5cm klaring om jeg ruller den helt inn, satser på at det går bra uten skrubbing og slikt :)
Vedlegg
H&R DRM spacere lengst til høyre.
H&R DRM spacere lengst til høyre.
H&R_DRM_spacers.jpg (6.66 kiB) Vist 1658 ganger

#9047  av erling

Blir bra det. 8) Bare bak du skal ha da vel?

#9058  av CelicaTurbo

ja fremme står dekket omtrent helt ute, tror ikke det er plass til noen spacer sammen med sommerdekk egentlig.. i tillegg er det bare to varianter spacere tilgjengelig: Den jeg har bestilt på 25mm tykkelse pr skive som boltes til hub, deretter boltes hjulet til spaceren.. skal man ha mindre tykkelse må man bruke den typen spacer som festes ved at bolter blir presset inn i hub'en permanent: litt vanskelig å gjøre noe med det om biltilsynet skulle kreve de fjernet :)

#9085  av MR2turbo

det blir nok pent :) Hvor mye koster de ps powerzone?

#9095  av CelicaTurbo

1249,- koster de, inkl moms, pluss frakt.

#9192  av MR2turbo

okey..
:)

#10770  av erling

No liv her i gården? Fått sakene? :wink:

#10808  av CelicaTurbo

har ikke hørt noenting siden bestilling, men akkurat nå er ikke det så viktig for de andre tingene som må fikses er prioritert :)

#11150  av CelicaTurbo

har forøvrig fått disse i posten nå, har ikke hentet dem enda så jeg har ikke fått sett på dem men henter dem i kveld :) Tror ikke jeg kommer til å prøve de på en liten stund enda.. får se om jeg får rullet skjermene litt senere på sommeren :)

#11177  av erling

Greit å ha plass i skjermene til dem ja. Jeg kjørte en stund uten valsing, det filte bare i sving m/hump. Det er vel unødvendig å si at du selvfølgelig må ta bilde hvis tester dem en dag. :D