TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ...hel#¤@! jeg ble fotgjenger...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#11105  av MR2turbo

Chris, har hørt om de reglene for kjøring uten lappen, men siden jeg slipper å kjøre opp på nytt så syns jeg det er for stor risk å ta med å kjøre... Har jo vært innom tanken på å kjøre når jeg har behov, men med den andre bilen så man ikke blir gjennkjent, men jeg kommer ikke til å gjøre det.. ;)

Litt dårlig kontroll av de som leide ut bil til deg da.. du skulle fortalt de det når du leverte den.. :mrgreen: neida sikkert best å la det være..

Når jeg er tilbake fra ferien tar jeg sikkert kontakt for å få litt tips om hav du skrev i "mase" brevene dine, hvis det er ok.. ;)

#11135  av NISMO

Kondolerer...
Mistet selv lappen i en 50 sone, da hadde jeg 92km/t :roll:

Var uten lappen i 11mnd, måtte ta lappen på nytt og betale 8 lapper :evil:

Ble hobby alkis i 11 mnd :lol:
Lykke til.

#11136  av svein

Kondolerer! Surt å miste lappen, jaffal når heile vinteren har gått med til å skru! :(
menmen, du må bare masse på polti om å få igjen lappen.. Send masse klagebrev, finn på masse undskyldniger osv. kanskje de blir så lei av masset at de gir deg lappen igjen... :roll:

#11141  av Mr2 Mk2

nismo:Hvordan fikk du så jeekla svær avatar?

#11142  av MR2turbo

NISMO skrev:Kondolerer...
Mistet selv lappen i en 50 sone, da hadde jeg 92km/t :roll:

Var uten lappen i 11mnd, måtte ta lappen på nytt og betale 8 lapper :evil:

Ble hobby alkis i 11 mnd :lol:
Lykke til.
huff det hørtes enda surere ut, ja :?
Men det med hobby alkis kan jeg jo skjønne, det er vel fare for at det blir en og annen øl i sommer istede for å kjøre, ja :lol:

Svein, må prøve å pønske ut noen gode argumenter så får vi se om det fører frem.. :)

#11147  av CelicaTurbo

nismo: reduserer du størrelsen på avataren til maks 96x96 pixler? Jeg er sikker på at samme begrensingen gjelder for deg på 200sx-ogn også :)

dere som lurer: Forumprogramvaren vil normalt ikke tillate bilder større enn 96x96 men av en eller annen grunn klarer den ikke å lese bildestørrelsen på alle bilder, slik at noen avatarer slipper allikevel gjennom.

#11164  av jumbo

Kondolerer så mye Marcus! Trasige greier... men det var jo rett over grensa da... hvor lenge regner du med det tar før du får den tilbake?

#11169  av NISMO

CelicaTurbo skrev:nismo: reduserer du størrelsen på avataren til maks 96x96 pixler? Jeg er sikker på at samme begrensingen gjelder for deg på 200sx-ogn også :)

dere som lurer: Forumprogramvaren vil normalt ikke tillate bilder større enn 96x96 men av en eller annen grunn klarer den ikke å lese bildestørrelsen på alle bilder, slik at noen avatarer slipper allikevel gjennom.
Oooops :oops:
Det ble litt svært ja... Jeg brukte url og tenkte ikke noe over størrelsen :roll:

Marcus:

Jeg prøvde diverse for å slippe å være uten...
Gikk heller dårlig.
Jeg nektet på farten når jeg ble stoppet og måtte i 2 rettsaker en i Bergen og en i Høyanger der jeg mistet lappen.
Den første rettsaken skulle avklare hvor lenge jeg skulle være uten og da fikk jeg 6 mnd...
Men etter begge rettsakene fikk jeg et brev i posten der det stod at straffen jeg hadde fått var for mild i forhold til "forbrytelsen", og dermed fikk jeg 11mnd :evil:
Sjefen min sendte brev og klaget, det gjorde jeg også.
Ingenting hjelpte... :x

Men for all del, kan være det går bedre med deg.

Good luck..... U need it :wink:

#11193  av PwRmAd

Stoppa du???? Har ikke sett "getaway in Stavanger" du eller???

Bare tuller Markus, det derre suger.... Du får komme sydover og drekke litt øl og hjelpe meg med bilen min du nå da...