gammlingen har netopp bestil corolla t-sport fra toyota i kristiansand, skulle være 207 hester i den når han fikk den,skal bli spenende og se hvordan denne går i forhold til mr2`en 

Goose skrev:Alltid den dere BAKHJULSTREK praten.Neida Goose, FWD-biler kan også være skikkelig bra de! Men en RWD-bil blir kommer alltid til å ha noen fordeler som en FWD-bil aldri kommer til å få, uansett hvor bra lagd den er.
Det at bilen har FWD betyr ikek at den er dårlig og har dårlige kjøreegenskaper.
Goose skrev:Alltid den dere BAKHJULSTREK praten.Går an å kjøre raskt med begge deler. Minuset med FF er at hele leke-aspektet mangler.. en har rett og slett ikke muligheten til slikt på samme måten som med en bakhjulstrekker. Merket det ganske fort med Rolla'n, som ellers er en kjapp og morsom bil. ...også har du denne skumle "torque-steer"-saken da, hvis du har litt motor...
Det at bilen har FWD betyr ikek at den er dårlig og har dårlige kjøreegenskaper.
CelicaTurbo skrev: med såpass mye ekstra hester Corollaen har, samt et mer moderne hjuloppheng så vil jeg tro at den kjører fra MR2'en uansett hvordan man snur og vender på det, til tross for fremhjulstrekken (som er rett og slett kjedelig, men det er på ingen måte noen særlig stor ulempe på banen).Hehe, akkurat.. KJEDELIG er ordet
CelicaTurbo skrev:med såpass mye ekstra hester Corollaen har, samt et mer moderne hjuloppheng så vil jeg tro at den kjører fra MR2'en uansett hvordan man snur og vender på det, til tross for fremhjulstrekken (som er rett og slett kjedelig, men det er på ingen måte noen særlig stor ulempe på banen).ja det er mye mulig du har rett men skal bli spendende og se hvordan forskjellen er... har sagt han må melde seg inn her men får se hva det blir til
Morten skrev:det er det som er hele saken med RWD og FWD diskusjonene..Goose skrev:Alltid den dere BAKHJULSTREK praten.Går an å kjøre raskt med begge deler. Minuset med FF er at hele leke-aspektet mangler.. en har rett og slett ikke muligheten til slikt på samme måten som med en bakhjulstrekker. Merket det ganske fort med Rolla'n, som ellers er en kjapp og morsom bil. ...også har du denne skumle "torque-steer"-saken da, hvis du har litt motor...
kaimagne skrev:Tips til hvordan vi avgjør dette: Dere med bakhjulstrekk og sånn kjedelig sugemotor kan møte opp på Rudskogen 24. juni og stille opp mot min kjedelige fwd, så skal vi se hva som lønner seg...Hehehe...
Dere med stressvifte kan holde dere unna, bortsett fra GT4 CS, som jeg vil kjøre fra - igjen...