Du kan prøve http://www.autoscout24.ch/ , eller bare gå på google.ch og søke etter det du vil ha!
mvh tore
AeZ_ skrev:takk for svar! Men hva er kursen på ? hehe.100 CHF gir deg/koster 517.64 NOK
AeZ_ skrev:såpass ja, da blir det jo ekstremt mye billigere å handle fra Usa...Akkurat det er min erfaring også
ErikG skrev:Det spørs jo helt på hvor bilen kommer fra i USA da. Hvis den kommer fra innlandet så greit, men kommer den fra kysten ville jeg ikke vært like sikkert. Legger seg sinnsykt med salt på bilene også ruster det. Et annet problem med biler fra USA er at det ikke er e-merkede lykter. Du må altså bytte lyktene for å få bilen godkjent, og som kjent er ikke nye lykter noe billig.Med de nye reglene som kom i fjor så trenger man ikke å gjøre noe som helst når man tar hjem bilene fra usa, alle biler som er registrert i et annet eøs land og usa blir automatisk godkjent i norge, med mindre det er noe veldig spesielt.
TOYPARTS skrev:Jepp! Dette har jeg sjekka grundig.. biler fra USA og eøs land skal godkjennes automatisk. Eneste er vel at på mange amerikanske biler har du oransje parklys - dette er fy fy i norge og må byttes.ErikG skrev:Det spørs jo helt på hvor bilen kommer fra i USA da. Hvis den kommer fra innlandet så greit, men kommer den fra kysten ville jeg ikke vært like sikkert. Legger seg sinnsykt med salt på bilene også ruster det. Et annet problem med biler fra USA er at det ikke er e-merkede lykter. Du må altså bytte lyktene for å få bilen godkjent, og som kjent er ikke nye lykter noe billig.Med de nye reglene som kom i fjor så trenger man ikke å gjøre noe som helst når man tar hjem bilene fra usa, alle biler som er registrert i et annet eøs land og usa blir automatisk godkjent i norge, med mindre det er noe veldig spesielt.