TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Konsert???

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#104730  av lexusmann

I forbindelse med denne turen må jeg ha et tak over hodet etter konserten...Er det noen som har oversikt over bra hoteller i Lillestrømsområdet?Gjerne ikke så dyre heller....

#104742  av Neemi

lexusmann skrev:I forbindelse med denne turen må jeg ha et tak over hodet etter konserten...Er det noen som har oversikt over bra hoteller i Lillestrømsområdet?Gjerne ikke så dyre heller....

http://www.gulesider.no/gsi/search.do?l ... &x=26&y=12

Kjenner ikke priser på noen av de, men det kan du jo bare ringe og sjekke.

Olavsgård ligger et par km utenfor Lillestrøm, Fagerborg ligger midt i Lillestrøm og har eget "utested", Hotel Arena ligger i utkanten av Lillestrøm med kort vei inn til sentrum og er et ganske nytt hotell som ble bygget i forbindelse med nye messesenteret som tok over for Sjølyst i Oslo.
Hotel Carlton kjenner jeg ikke til, men det også ligger i sentrum av Lillestrøm.

#104743  av _speedy

@lpher skrev:
_speedy skrev:
Kjipern, ingen nær Trondheim altså...Var på den forrige her...Konge! 8)
Hva snakker du om? :D ÖStersund er jo rett borti høgget her det jo :D
_speedy skrev:
Hva synes folket om det nye albumet da? Selv synes jeg det er veldig bra, men Vapen & Ammunition står fortsatt øverst.. :)
V&A er bedre ja....satt liksom dønn etter ett par høringer den....mens den nye trenger en hel deeeeel mer tilvenning kan det virke som :)
Ja,dæven! Blir nok en liten tur til Østersund da ja! :D

#104750  av lexusmann

Neemi skrev:
lexusmann skrev:I forbindelse med denne turen må jeg ha et tak over hodet etter konserten...Er det noen som har oversikt over bra hoteller i Lillestrømsområdet?Gjerne ikke så dyre heller....

http://www.gulesider.no/gsi/search.do?l ... &x=26&y=12

Kjenner ikke priser på noen av de, men det kan du jo bare ringe og sjekke.

Olavsgård ligger et par km utenfor Lillestrøm, Fagerborg ligger midt i Lillestrøm og har eget "utested", Hotel Arena ligger i utkanten av Lillestrøm med kort vei inn til sentrum og er et ganske nytt hotell som ble bygget i forbindelse med nye messesenteret som tok over for Sjølyst i Oslo.
Hotel Carlton kjenner jeg ikke til, men det også ligger i sentrum av Lillestrøm.
Det var bare å ta et gulesider-søk,ja... :?
Men tusen takk for linkene Neemi, har en del trumfpoeng også, må se om jeg kan bruke de...

#104752  av GT_rider

Har bodd på det nye hotellet som er i forbindelse med messesenteret på lillestrøm, og er ikke særlig imponert over standaren i forhold til prisen.
Bare ett tips fra meg :)

#104753  av lexusmann

Flotte greier, det...Nå er jeg ikke så veldig kresen, da... men hvis det er svinedyrt, da vet jeg ikke...

#104755  av GT_rider

Ja synes det er dyrt i forhold til det du får igjen. Da jeg var der, så måtte en bruke nøkkelkortene sine for å komme inn i heisen. Det funka ikke i noen av heisene. Dårlig mat, og senger i forhold til prisen, som ikke var billig akkurat. Da er det bedre med olavsgård :)

#104875  av lexusmann

Okei, flotte greier....Så Olavsgård anbefales, altså??
Neemi, kul avatar!!!

#110780  av lexusmann

Da drar det seg mot konsert-tid....Bare to uker igjen nå.....er det noen andre TS'er enn special som skal avgårde?
Fikk forresten rom på Millennium i Oslo....Brukte trumf- poeng...måtte legge til 249,- kr...er ikke galt, det...