TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ...hel#¤@! jeg ble fotgjenger...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #10946  av MR2turbo

Hvorfor skulle den Volvo V70'n stå der å følge med på trafikken akkurat i dag, da.. uansett så fikk jeg kikket nærmere på de blå blinkelysa hans.... :( 89km/t i 60-sone på vei til jobb.. f@#¤! :evil: Så han jo alt for seint, da var han allerede oppi rævva på meg og han hadde filmet det og det hele...

Så nå ser det litt mørk ut med det som gjelder biltreff i sommer, skal nok prøve å få sjåfør til noen av de men vet ikke om jeg kan få med meg alt..

Men , men jeg er jo litt glad for at ikke farta var større, da.. :roll:

#10947  av Mr2 Mk2

Fy faen så kjiiiipt :cry: :cry:
Kondolerer SÃ… MYE! :(
De følte seg nok go da når de fikk tatt deg,ja..Kom de etter deg å lå plutselig i rævva på deg eller hva sa de??

#10949  av Mr2 Mk2

kommer ikke over hvor kjipt det må være,,Utrolig hvor fort det kan skje..

#10954  av CelicaTurbo

usj, det der var virkelig synd :( Men med 86km så tok de deg rett over 85-grensen da.. noen anelse om hva straffen blir for dette? Skulle ikke tro du mast lappen så alt for lenge siden grensen ligger på 80 eller 85 (husker ikke hvilke av de)?

#10955  av Erlend

Uff! Like kjedelig hver gang det skjer med noen, enda mer med en entusiast som deg, Markus. 39 km over grensa? Burde ikke bli FOR lenge det, men det er jo uendelig kjipt! SÃ¥nt kan skje med oss alle...

#10959  av Amund

kondolerer så mye!! :cry:

beholder lappen i 85, mister den i 86. stod det i vert fall på den lappen jeg fikk..... er vel 3 mnd uten lappen og 4 lapper i bot?

#10960  av Mr2 Mk2

Amund skrev:kondolerer så mye!! :cry:

er vel 3 mnd uten lappen og 4 lapper i bot?
da er det jo ikke verdens undergang..Bare så jææævla synd det skulle være de 3beste måneden i året da!

#10961  av Christian

Det var synd ja, men om du får deg en sjåfør ordner sikkert treffa seg.
Ingen mulighet til å krangle/smiske seg ned 5km/t da?

#10963  av MR2turbo

Det var 89 og ikke 86.. Han hadde stått langs veien og skrevet noen papir etter en tidligere sak, så ga jeg på der hvor han stod..
Han målte meg over nesten 1200m og ga meg meget gode marginer.. Så når jeg spurte om det var noen som helst mulighet for at han kunne la det bli 85km/t så beklagde han seg og sa at han allerede hadde gitt meg for store marginer så han hadde ikke lov til det..

Men han lå så langt bak at jeg ikke opfatta det som noen som fulgte meg, så kom jeg til noen hus og litt sånn, der jeg slakket av og da tok han meg igjen, så jeg prøvde jo å fortelle han at jeg tross alt hadde roet ned før det kom hus langs veien og at jeg bare lå litt fort på den 1200m lange rette sletta med 60 sone..

Veien der er fin og det er ikke noen grunn for å ha 60 der annet enn å få folk til å kjøre over grensa, mener nå jeg.. :roll:

Takker for medføleler ;) Tar det ikke så veldig tungt, det er jo ikke noe å gjøre no' med... Er jo mest glad for at jeg ikke ble tatt i en hastighet som jeg måtte spikre paller for..

#10964  av erling

Neiognei.. :? :? Kondolerer...

Ser ikke for meg hvor tragisk det må være. :(

Du må ordne deg meg sjåfør på treff da. :?

Kan tenke meg jeg og får en sånn smekk snart, har hatt flaks i 6 år nå..

#10967  av Hobbes

Kondolerer

Ben There, done that.

90 i 60 sone var lik 3 mnd. uten lappen og 3000.- i bot for min del.

#10968  av Mr2 Mk2

MR2turbo skrev:Takker for medføleler ;) Tar det ikke så veldig tungt, det er jo ikke noe å gjøre no' med... Er jo mest glad for at jeg ikke ble tatt i en hastighet som jeg måtte spikre paller for..
Hvordan klarer du det?tror jeg måtte oppsøkt psykolog..
hvor lenge er den indratt da?

#10969  av Hobbes

Har du noen flere data på bilen som stoppet deg feks. skilt nr??

#10973  av arild

Usj noe så ergelig Markus! :(

#10975  av jan-erik

Føyer meg inn i rekken av kondulanser Markus. Trist :-(. Hvordan er reglene for kjøring på f.eks flyplass, lukket område:-)? Har aldri mistet lappen selv, men har hatt 83 i 60 for noen år tilbake. At jeg ikke har mistet lappen er nok litt flaks, men nå er jeg veldig forsiktig i 60 sonene. Hadde nok blitt mange måneder med pallesnekring om jeg hadde blitt tatt de gangene jeg virkelig har trått til, regner med at du også trøster deg med at det ikke var en slik gang du ble tatt.