TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Cd-spiller er død, trenger tips til ny..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#10910  av @lpher

jostein skrev:Etter å ha besøkt siden nå,tror jeg at jeg bestiller et komplett sett spiller høytalere osv...Gjennom deg så får du finne en god pris på dette,blir så klart en stund til.Men nå vet jeg om det. :)
Hvis du melder fra litt på forhånd...kan jeg være på utkikk etter spesielt gode innkjøp også :)

@lpher

#10911  av @lpher

MR2turbo skrev:Enig i at Kristian og skal ha takk :) og det har han akkurat fått i at annet topic.. ;)

Når jeg har funnet en modell jeg vil ha, kan vi vel se hvor lang tid det tar å få den sånn at du evt. kan sende den til ferie-adressen min?

Shure thing...hmmmm...ferieadressen...er vel ikke i norge den?
Sjefen er ikke like glad i utenlandssendinger skjønner du :)

@lpher

#10912  av Mr2 Mk2

@lpher skrev:
jostein skrev:Etter å ha besøkt siden nå,tror jeg at jeg bestiller et komplett sett spiller høytalere osv...Gjennom deg så får du finne en god pris på dette,blir så klart en stund til.Men nå vet jeg om det. :)
Hvis du melder fra litt på forhånd...kan jeg være på utkikk etter spesielt gode innkjøp også :)
@lpher
Ja tenkte det,bedre at du anbefaler noe for meg en at jeg bare finner meg noe selv.

#10913  av MR2turbo

Joda, den er i Norge, skal bare ha en stille og rolig ferie i Arendal hvor jeg kommer fra, utenlandsreisen tas til neste år ;) Skal være der i 3 uker..

#10915  av erling

Kommer ramlende litt sendt inn i tråden her, men jeg ville sett etter en svart/mørk spiller med minst mulig disco-faktor. Hvis det er noen som lager sånne lenger da.. :roll: Virker som det er om å gjøre med mest mulig blitsing i displayet.. Og et merke som ikke er helt jalla da.. Hehe, expertråd detta.. :D

@lpher er en hyggelig bisk å handle med, ikke no å si på det. Men det hender jeg må finne frem engelsk-norsk ordboka fra grunnkurs... :P:P:P:P:D:D Neida, lave priser og høy kvalitet, har selv handlet litt poppanlegg hos ham nylig. Er kjempefornøyd. :D

#10917  av MR2turbo

erling skrev:Kommer ramlende litt sendt inn i tråden her, men jeg ville sett etter en svart/mørk spiller med minst mulig disco-faktor. Hvis det er noen som lager sånne lenger da.. :roll: Virker som det er om å gjøre med mest mulig blitsing i displayet.. Og et merke som ikke er helt jalla da.. Hehe, expertråd detta.. :D
Jo det var noe sånt jeg hadde tenkt meg ;) vil ikke ha display som gjør at man bllir blendet om man prøver å kjøre i mørket..
erling skrev:@lpher er en hyggelig bisk å handle med, ikke no å si på det. Men det hender jeg må finne frem engelsk-norsk ordboka fra grunnkurs... :P:P:P:P:D:D Neida, lave priser og høy kvalitet, har selv handlet litt poppanlegg hos ham nylig. Er kjempefornøyd. :D
Toyota eiere har en tendens til å være hyggelige ;) ;)
Fint å høre at du er fornøyd med @lpher-servicen..

#10931  av CelicaTurbo

jeg har handlet en bass i kasse av alpher, super pris på den :) sendte forespørsel om bakhøytalere i går så får jeg se hva mannen finner til meg :)

#10936  av Mr2 Mk2

fører dere ikke forsterkere?Hvor mangen høytalere går det på en vanlig cdspiller(bil)??

#10950  av CelicaTurbo

jeg ser nå en hel haug med forsterkere på siden dems jeg?

#10952  av Mr2 Mk2

hehe fant dem nå,kan ikke forstår hvordan jeg klarte å overse det.Så til og med 2 ganger :roll:

#10997  av @lpher

jostein skrev:fører dere ikke forsterkere?Hvor mangen høytalere går det på en vanlig cdspiller(bil)??
De fleste Cd-spillere takler 4 høytalere (2 front + 2 bak)

..og jeg ser du har funnet forsterkerne ;-)

@lpher

#11004  av Mr2 Mk2

hehe jada :roll: ..hvor nødvendig mener du forsterker er visst du skal ha et bra anlegg i bil?det er vel innebygde(små) forsterkere i de fleste cd spillere?

#11010  av MR2turbo

Kjøpte spiller i dag :D
Endte opp med en Kenwood MP3 spiller, Hadde lyst på akkurat denne så da ble det til at jeg kjøpte den lokalt istede for hos @lpher.. Ellers så ville det jo vært en selfølge å kjøpt hos han ;)

Fikk et bra introduksjons tilbud på den siden det var en ny modell, og prisen ble 2590+ 350 for ratt-fjernkontrollen.. :)

så det ble en svart spiller med lite disco faktor, Erling ;)

Men takker for alle tips!

Tok et bilde av spilleren...
Vedlegg
Her er spilleren, med fjernkontrollen nede til høyre.. ledningen er til IR-senderen.
Her er spilleren, med fjernkontrollen nede til høyre.. ledningen er til IR-senderen.
Kenwood.jpg (75.91 kiB) Vist 2315 ganger

#11014  av erling

Se der ja. Et sjeldent bra utseende i våre dager. Det er godt de fortsatt lager spillere til oss konservative. :D

#11016  av Erlend

Den ser flott ut Markus :) Gjelder å holde stilen med det svarte, typisk japanske interiøret...