TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Cd-spiller er død, trenger tips til ny..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#10878  av @lpher

Burnout skrev:hehe føler du deg forbigått her :D :oops: ..var ikke klar over at du jobba der,godt å vite :wink: ..Nei jeg trenger ikke spiller har mangen,fattern skaffer siden han jobber i Jæger.Har ikke mp3 men,tror jeg drøyer an med det.Som jeg pleier å si det er en ide å skaffe bilen først,jeg skulle bare se om de hadde noen tips jeg kunne videreføre til mr2turbo der.
Neida, jeg mente det ikke sånn :D ¨

Men...bare som en liten reminder at det er fritt fram å teste meg å mine prisermatchinger :) Helst pr. maill: alf-morten.engvik@bilradiospes.no

@lpher

#10879  av Erlend

Nei, jeg har ikke Blaupunkt selv lenger. Hadde vanlig tuner før, og den var jeg kjempefornøyd med. Men så ville jeg ha en billig cdspiller som jeg skulle ha til jeg fikk MR2 - kjøpte en billig JVC til 1200 kr eller noe slikt :) Men som sagt har jeg god erfaring med Blaupunkt.

#10880  av Burnout

@lpher skrev:
Burnout skrev:hehe føler du deg forbigått her :D :oops: ..var ikke klar over at du jobba der,godt å vite :wink: ..Nei jeg trenger ikke spiller har mangen,fattern skaffer siden han jobber i Jæger.Har ikke mp3 men,tror jeg drøyer an med det.Som jeg pleier å si det er en ide å skaffe bilen først,jeg skulle bare se om de hadde noen tips jeg kunne videreføre til mr2turbo der.
Neida, jeg mente det ikke sånn :D ¨

Men...bare som en liten reminder at det er fritt fram å teste meg å mine prisermatchinger :) Helst pr. maill: alf-morten.engvik@bilradiospes.no
@lpher
takk for det,tar sikkert kontakt ved en senere anledning visst du kan skaffe en kul spiller til en grei +..

#10882  av Burnout

forresten hva mer mer fører dere,hjemmeside??
Skulle hatt forsteker og høyter igrunn.

#10883  av @lpher

Erlend skrev:Nei, jeg har ikke Blaupunkt selv lenger. Hadde vanlig tuner før, og den var jeg kjempefornøyd med. Men så ville jeg ha en billig cdspiller som jeg skulle ha til jeg fikk MR2 - kjøpte en billig JVC til 1200 kr eller noe slikt :) Men som sagt har jeg god erfaring med Blaupunkt.
Å si at Blaupunkt er dårlig ville være en dårlig løgn faktisk :)
Men de fleste merker har alle sine fordeler og bakdeler,
og personlig så vet jeg om ihverfall et par merker som jeg rangerer over Blaupunkt :D ..selvsagt avhengig av hva man er ute etter :)

@lpher

#10886  av @lpher

Burnout skrev:forresten hva mer mer fører dere,hjemmeside??
Skulle hatt forsteker og høyter igrunn.
Shure thing....tenkte jeg skulle la være å legge ut webadressa her så mange ganger men...what the heck...its for a good cause..right? :D

Webshoppen ligger på:
http://www.Bilradiospes.no
MEN...som dere sikkert skjønner så skal TS-OGN members ved en eventuell bestilling....ikke bestille via webshoppen...men via mail :D
For å få rett pris offcourse :D

@lpher

#10888  av Erlend

Dette liker vi Alpher :) Skal huske på deg når jeg får MR2 og trenger basskasser/stereo!

#10890  av MR2turbo

Jeg tenkte at jeg skulle ta meg en runde å kikke litt i morra, skal ta en tur innom bilstereospesialisten her i Sandnes og for å se på utvalget..

Takker for tips, og jeg tar gjerne i mot flere.. :)
Jeg er ganske grønn på dette området grunnet manglende interessse, men trenger å ha en spiller i bilen på langturer og sånn..

@lpher, må jeg få spilleren i posten om jeg skal nyte godt av dine tilbud eller har du kontakter i stavanger/ Sandnes sånn at jeg kan hente det på bilradiospeialisten der evt?

#10892  av @lpher

MR2turbo skrev:Jeg tenkte at jeg skulle ta meg en runde å kikke litt i morra, skal ta en tur innom bilstereospesialisten her i Sandnes og for å se på utvalget..

Jeg er ganske grønn på dette området grunnet manglende interessse, men trenger å ha en spiller i bilen på langturer og sånn..

@lpher, må jeg få spilleren i posten om jeg skal nyte godt av dine tilbud eller har du kontakter i stavanger/ Sandnes sånn at jeg kan hente det på bilradiospeialisten der evt?
Jeg må nok sende ja....
De andre Bilradiospesialisten butikkene er franchiseavdelinger,
som betaler oss for bruken av navnet etc :D ...og jeg kan derfor si lite
om hvilke priser de har, og om de fører alt som er på webshoppen.....
Til opplysning så er utvalget på webshoppen vår kun 'the tip of the iceberg' :D

Da hadde det i samme sak...vært høflig av dere å eventuelt ikke nevne TS-OGN rabatter til andre Bilradiospesialistenbutikke....slik at jeg får høre at jeg spiser av deres marked :D ...cause im not doing that am i? ...just helping some friends :D

@lpher

#10893  av MR2turbo

@lpher skrev:Jeg må nok sende ja....
De andre Bilradiospesialisten butikkene er franchiseavdelinger,
som betaler oss for bruken av navnet etc :D ...og jeg kan derfor si lite
om hvilke priser de har, og om de fører alt som er på webshoppen.....
Til opplysning så er utvalget på webshoppen vår kun 'the tip of the iceberg' :D

Okey, men da tar jeg meg en kikke-runde så sender jeg deg en mail når jeg har funnet en bra en.. :)
@lpher skrev: Da hadde det i samme sak...vært høflig av dere å eventuelt ikke nevne TS-OGN rabatter til andre Bilradiospesialistenbutikke....slik at jeg får høre at jeg spiser av deres marked :D ...cause im not doing that am i? ...just helping some friends :D

@lpher
Selvsagt, :wink: greit å vite, du fortjener en stor takk for at du vil hjelpe oss med gode priser :D

#10900  av Mr2 Mk2

MR2turbo skrev:Jeg tenkte at jeg skulle ta meg en runde å kikke litt i morra, skal ta en tur innom bilstereospesialisten her i Sandnes og for å se på utvalget..

Tror jeg ville gått gjennom @lpher...Da kan du sikkert få en bedre spiller for en billigere peng ikke sant..Og om det blir litt ventig er det vel verdt det,isåfall kan du vel bare låne en gammel cd spiller eller no imens?

#10901  av Mr2 Mk2

@lpher skrev:
Burnout skrev:MEN...som dere sikkert skjønner så skal TS-OGN members ved en eventuell bestilling....ikke bestille via webshoppen...men via mail :D
For å få rett pris offcourse :D @lpher
Sånn skal det være,det er jo et veldig bra tilbud for oss på forumet her.Takk.
Sist redigert av Mr2 Mk2 den 15 jun 2003 23:39, redigert 2 ganger totalt.

#10903  av @lpher

MR2turbo skrev:
Okey, men da tar jeg meg en kikke-runde så sender jeg deg en mail når jeg har funnet en bra en.. :)
You do that :)
MR2turbo skrev: Selvsagt, :wink: greit å vite, du fortjener en stor takk for at du vil hjelpe oss med gode priser :D
Dont mention it...men når jeg tenker på det så er det egentlig Kristian som fortjener den største takken....for å ha samlet oss 'under samme tak' her, slik at vi har muligheten til å ordne slike ting...i tillegg til å share Toyota realtert info :D

@lpher

#10904  av Mr2 Mk2

Etter å ha besøkt siden nå,tror jeg at jeg bestiller et komplett sett spiller høytalere osv...Gjennom deg så får du finne en god pris på dette,blir så klart en stund til.Men nå vet jeg om det. :)

#10909  av MR2turbo

Enig i at Kristian og skal ha takk :) og det har han akkurat fått i at annet topic.. ;)

Når jeg har funnet en modell jeg vil ha, kan vi vel se hvor lang tid det tar å få den sånn at du evt. kan sende den til ferie-adressen min?