TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Profilering - nytt banner til klubben!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#108779  av Zepticon

FireWalk skrev:Oh.. By the way, neemi: nice ass! 8) 8)
Word!

Var ikke Devil logoen man først la merke til her nei...

#108782  av kaimagne

Hehe, går inn på 10 på topp på http://www.ratemybehind.com tenker jeg... ;)

#108786  av FireWalk

hehe... off... jeg er så sjalu på dere alle nå at jeg blir direkte dårlig.... hadde gledet meg siden forige gatebil til å reise på treff nå.. har jobbet som en HELT forå få bilen istand til dette treffet... også får jeg motor havari rett før avreise.... det slår ikke feil :cry:

Helt KONGE med banner og profilering da! like før jeg kaprer et helikopter og kommer nedover.. :twisted:

#108843  av Goose

kaimagne skrev:Hehe, går inn på 10 på topp på http://www.ratemybehind.com tenker jeg... ;)
DA må vi få nemi avbiltet med bare undertøy sånn at hun har vinne :roll:

#108846  av FireWalk

Goose skrev:
kaimagne skrev:Hehe, går inn på 10 på topp på http://www.ratemybehind.com tenker jeg... ;)

Jepp.. jeg har tilldigvis noen slike bilder liggende her... kan legge dem ut senere.. :wink:

neida.. bare kødder... hehe!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Sliter litt med dårlig humor i dag... skulle jo vært på Gatebil jeg nå.. men neida... hmrf... og når jeg leser denne tråden her er det jo som å strø salt i sårene..

P.S: dere som er der, husk å ta masse bilder nåda! må tenke litt på oss som ikke får vært med på morroa også... :wink:

#108977  av Dalan

FireWalk skrev: P.S: dere som er der, husk å ta masse bilder nåda! må tenke litt på oss som ikke får vært med på morroa også... :wink:
Har tatt noen bilder hvertfall, tok av hele Toyota gjengen som stod der blant annet ;)

Må bare komme meg på en raskere linje, orker ikke sitte timesvis for å laste opp bilder..

#108981  av Goose

FireWalk skrev:
Goose skrev:

Jepp.. jeg har tilldigvis noen slike bilder liggende her... kan legge dem ut senere.. :wink:
Regnet med at du hadde, kan ikke du bare legge ut annonymt på den siden :wink:

#108985  av FireWalk

hehehehe! skulle ønske jeg hadde... :lol:

Neemi er ganske flink til å unngå kameraet.. SW20 derimot er en linselus i forhold :P

#108986  av CelicaTurbo

akk, må jeg virkelig passe på dere som små guttevalper? :roll: ;)

#108989  av FireWalk

CelicaTurbo skrev:akk, må jeg virkelig passe på dere som små guttevalper? :roll: ;)
Hehe.. ja vi er som en gjeng barnehage unger! og du er den store strenge barnehage onkelen! :P :lol:

Jeg kan jo legge ut noen bilder av meg selv i BH og string da om det er noen trøst? :wink: :lol: :lol:

#108994  av CelicaTurbo

det er greit det så lenge det er bilder av deg selv (eller andre om du har hentet tillatelse fra "offeret") ;)

#108996  av FireWalk

CelicaTurbo skrev:det er greit det så lenge det er bilder av deg selv (eller andre om du har hentet tillatelse fra "offeret") ;)
Du må være forsiktig med hva du sier nå! Før du vet ordet av det så legger SW20 og dama hans ut sin nyeste video. "SW20 - The home movie" :lol:

#108998  av Dalan

FireWalk skrev:
CelicaTurbo skrev:det er greit det så lenge det er bilder av deg selv (eller andre om du har hentet tillatelse fra "offeret") ;)
Du må være forsiktig med hva du sier nå! Før du vet ordet av det så legger SW20 og dama hans ut sin nyeste video. "SW20 - The home movie" :lol:
Ikke godt å vite hva slags video som kan ha kommet frem i teltet der i løpet av natten... :shock:

#109001  av FireWalk

jeg vil helst ikke vite...... jeg kan tenke meg at de holder halve campingen våken med stønningen sin? :roll:

#109102  av Neemi

Banneren ble gjennomblaut, men vi fikk den da opp til slutt.

Og som tradisjon skal alle medlemmer av ts-ogn som har vært med på treff der banneren er også signere det.

Se på venstre side hvor flinke vi har vært ;)
Vedlegg
TS-ogn banneren
TS-ogn banneren
IMG_0370.jpg (183.08 kiB) Vist 143 ganger