TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• testing av celica

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #10749  av memo

slik..da har jeg testa litt fart på celica'en...
205km/t traff nåla på, før veien sa stopp :)

skal fortelle hele historien, er litt interessant:

Jeg bor på Mo, og vi fant ut at vi skulle kjøre mot ACR (Arctic Circle Raceway), for å se hva som skjedde der...(er aldri noe som skjer der forutenom ofisielle løp, men)

Da vi kom dit, var alle portene åpne, men ingen folk..rart, tenke vi, menmen.
Vi gikk inn til depo'et, og kikket litt, da det kom en svenske i en volvo og sa at det var egentlig stengt her, så vi ble desverre nødt til å dra..
Helt okei, fyren var hyggelig og vi ville ikke tøye noen grenser...
Han sa at de dreiv og testa en Yamaha sykkel..
Med tanke på at de var bare et par (muligens tre) stk der, som var alene på skandinavias dyreste (og det som blir sagt, _beste_) bane, så tenkte vi det var rimelig "store" folk..
jaja, vi dro ihvertfall derifra...i ca. 205km/t...(her jeg fikk testa farta..går en fiiiin vei ned ifra selve banen)

Da vi hadde stoppa (vi var to biler), hørte vi et VRÆL, og fyren kom etter oss...nervøse som vi blei, bånna vi gassen, og kjørte vekk..
Men neida, han fulgte etter...

Tenkte med meg selv, at han hadde kjørt minst like fort som oss, så hva f*en er JEG nervøs for? Han hadde gjort noe like ulovlig som meg..

så jeg stoppa og snakka med kompisen min i en anna bil.

De parkerte ved siden av oss, og snakka litt jall på svensk...
...og inviterte oss deretter oppover idag, for "och ha det mycket morosamt, sköy och sådär"

Det skulle visst komme flere sykler dit..og vi er inviterte ;P
Er heller ingenting offisielt som skjer der, så vi føler oss jævli spesielle akkurat nå ;P

forvent bilder etc...kan bli en interessang fredagskveld dette ;)

-memo

PS! Jeg tror det digga bilen min..derfor vi ble inviterte :lol:

#10750  av Burnout

hehe sånn går det når man kjører Celica gitt,tenk va som kunne skjedd visst det hadde vært Mr2 :lol: