hehe, gammel post det der ja
men, nja, det surest med det bilbyttet er egentlig at jeg hadde vært gjeldfri denne måneden om jeg ikke hadde solgt MR2'en

Ellers er jeg absolutt fornøyd med Celicaen og det er en MYE mer praktisk bil med bakseter og ganske god plass i bagasjerommet når bakseteryggen er fellt ned. Det er artig med turbo og bilen går godt, firehjulstrekken er fantastisk om vinteren. Men, jeg liker kjørefølelsen i MR2'en vesentlig bedre og kvaliteten i førermiljøet er høyere i MR2'en. Det er egentlig ganske ofte at jeg savner MR2'en min og ofte jeg lurer på om jeg ikke skulle ha byttet tilbake og kjøpt en billig bruksbil av et slag som ekstrabil

Men, det som hindrer meg da er at det koster en del med en ekstra bil og det har jeg ikke råd til nå før jeg får meg en skikkelig jobb igjen, og det aller viktigste er at om jeg selger bilen min nå så taper jeg alle pengene jeg har lagt i lån på bilen hittil og det er jammen det surt og ganske uaktuellt pga at jeg vil veldig veldig gjerne være gjeldfri på den bilen innen jeg skal ta opp boliglån.. Kanskje om jeg hadde byttet bilen direkte med en MR2 Turbo eier uten noen særlige mellomlegg?

I tillegg når jeg kjøpte MR2 mk2 var jeg omtrent eneste fyren i Bergen som hadde dette, og når jeg solgte den var det ganske mange av disse i byen, men nå ser det ut til at alle mk2'ene har forsvunnet fra Bergen igjen?

Men samboeren hadde ikke tilgitt meg da med mindre jeg samtidig kunne ha funnet pengene til en billig stasjonsvogn eller noe slikt.. Det har seg nemlig slik at vi i nærmeste fremtid vil ha behov for en ca praktisk bil, fra ca oktober må det nemlig være plass til en barnevogn baki bilen, og det går akkurat bra i en Celica så langt jeg har funnet ut (med halve bakseteryggen fellt ned)