TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• amatørnisse av en mekaniker

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #106776  av egotrip

ja dette er historien om da jeg skulle bytte register reim ..

Kjørte opp bilen ikveld, reperatøren min skulle starte på den i morgen.
Jeg har en Carina E med full orginal styling .. (ikke senket) så jeg var litt skeptisk om bilen kom til å gå over bukken hans.. skulle ringe til han litt senere på kvelden for å prate med han om dette ..

kom hjem å det gikk 15 minutt.. da var han på tråden med fatters. jeg ante ugler i mosen... Og jeg hadde all rett til det..

han hadde sett på bilen og sett at den var lav.. han hadde egentlig bestemt seg for å si nei til jobben .. men neida . han måtte jo prøve .. !:X

han hadde kommet seg over midten av bukken greit .. så skulle han feste bukken til bærepunktene under bilen.. det gikk nesten .. ( ja nesten :( ) liminga i toppen sprakk opp litt :((( den tullingen .. Frustrert som få dro jeg opp å hentet bilen ..

Hadde fyren hatt samvittighet så hadde han fått noen til å lime skjørtet på hans regning,, men neida .. han bare sto der å så dum ut.

Har bare hatt positive erfaringer med denne personen, men nå mistet jeg all respekt for han .. ! greit nok .. skaden synes ikke så himla godt for folk flest.. men for meg betyr det jo my ..

Moralen .. Vær sikker på at den du overlater bilen til viser hensyn !

Hilsen en smule deppa Espen
Sist redigert av egotrip den 20 apr 2006 22:01, redigert 1 gang totalt.

#106817  av GT_rider

Jaja.. :? Sånn kan det gå. Hadde jeg hatt en slik bil, så hadde jeg vært med når han heiste opp bilen.
Lønner seg avogtil å ta det hvitt.

#106855  av egotrip

japp trodde han var der når vi leverte bilen, så skulle egentlig prate med han da .. men han var nå ikke det så skulle ta en telefon til han litt senere da han kom hjem igjen. Men den gang ei

jeje

Har fått litt tid å roe meg ned på :p men surt allikavel.
idag skal jeg sjekke hvor mye morroa koster på verksted :X gleder meg ikke akkurat .. bytte reg reim osv tar de seg godt betalt for .

#106918  av egotrip

btw. Ingen som kjenner en som kan lakke skjørtet mitt opp igjen for en rimelig penge ? :)

er jo ikke så mye jobb, kan jo pusse ned selv. :] må bare maskere bilen litt ;)

/e

#106968  av Mr2 Mk2

skulle gjerne skiftet den for deg jeg :(
Men kan du ikke gjøre det selv da?`,det er ikke noe hokus pokus.