TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Orginale bemseskiver.. Ventilerte ikke sant?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #106744  av Tums

Morn...

Var å henta et par bremseskiver hos Toyota i dag og til min store forundring så jeg når jeg åpna pakka, at dette likna mer på skiver som satt på min gamle Corolla enn på mr2 skiver. Men for å være på den sikre siden spør jeg dere. (de på toyota veit jo ikke en ...)

Orginale skiver til 91 mod mr2 er ventilerte ikke sant? Dvs. ventilerte i midten om dere skønner hva jeg mener. Dobble liksom..! De som sitter på nå, er i alle fall slik og de skal være orginale...

Takker for hint..!

#106754  av sw20

du trenger ingen hint for du har full kontroll sjøl.....

kan ver du har fåt dei bake????
huska ikkje korleis dei ser ut... hmmms

#106759  av CelicaTurbo

ja det skal nå være ventilerte skiver fremme ihvertfall, bak er jeg ikke sikker.. det er nok trygt å anta at skivene som står på bilen din nå enten er standard eller er tilsvarende standard, så gå ut og ta en titt. Om det ikke stemmer overrens med hva du har fått så gå tilbake til Toyota og få de byttet..

#106802  av Tums

takker, de bak er også ventilerte, var ute å kjente etter nå... Men det burde jo ikke være mulig å komme med feil når de sitter å ser på en tegning av bilen med delenr. planta på skjermen.. Men, men alle gjør feil.

Kaka ble tatt da jeg hørte forklaringen til han som tok telefonen da jeg ringte å klaga, "du fikk kanskje de fordi vi ikke har de riktige her i Norge.. Dhø.... Hvorfor skulle dere bestille a?"

Jaja... Litt "av-agressering" før kvelstid er vel bare bra... :lol:

#106827  av CelicaTurbo

hvis du tar med vognkortet inn så skal det mye til at de gjør feil ihvertfall, for da bruker de chassikoden for å finne rette deler.. ellers er det ikke godt å si hva de finner på for noe :wink:

#106838  av chris

Er nok ventilerte originalt både foran og bak ja :)