TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ventetid pÃ¥ pluggledninger???

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #106474  av Tom-R

Fant ut at 2 av pluggledningene mine var i dårlig stand i går kveld...
Er vel det som var grunnen til at den fusket og gikk på 2-4 sylindre. Lurer derfor på om toyota forhandlere bruker å ha pluggledninger på lager eller om det er bestillingsvare. Har lyst ut på veien med alle sylindre i gang så fort som mulig vett:D

#106476  av sw20

hadde alt på lager da e handla... 8)

#106517  av Dalan

Hadde ikke på lager da jeg handla.. :?

#106528  av CelicaTurbo

bestillingsvare er ikke så ille, de har slike ting normalt på lager i Drammen og om man bestiller tidlig på dagen så har de normalt fått inn delen til neste dag..

#107213  av henrixxx1

Æ fikk mine etter 3dager. 2uker siden.
1538kr for fullt sett

#107230  av GT_rider

CelicaTurbo skrev:bestillingsvare er ikke så ille, de har slike ting normalt på lager i Drammen og om man bestiller tidlig på dagen så har de normalt fått inn delen til neste dag..
Jepp. Det stemmer. Har hovedlager i drammen fikk jeg beskjed om. Tror de fleste importørene har hovedlagerene sine der. Sikkert i forbindelse med lagrin av nye biler som ankommer landet.

Hadde forøvrig ikke ventetid på mine pluggledninger da jeg bestillte de. Heller ikke på håndbrekkskoene. Fikk de dagen der på.

#107280  av w-master

henrixxx1 skrev:Æ fikk mine etter 3dager. 2uker siden.
1538kr for fullt sett
Satan for en pris...trenger vel kanskje nye snart eg og...men må eg ut med 1500...du har ikke bomma på prisen vel...

vel...må man så må man :evil:

#107398  av GT_rider

betalete litt over 1100,- for komplett sett med coil og pluggledninger til celicaen, kanskje litt dyrere til mr2?

#107496  av Tom-R

Fikk pluggledningene på tirsdagen... Var en dag ventetid. Har en kompis som er lærling hos toyota hell bil som fikk ordna det ganske kjapt:D

Så nå går bilen som et uvær igjen :D :D :D

#107498  av Tom-R

Fikk pluggledningene på tirsdagen... Var en dag ventetid. Har en kompis som er lærling hos toyota hell bil som fikk ordna det ganske kjapt:D

Så nå går bilen som et uvær igjen :D :D :D

#107499  av kaimagne

Jeg har nettopp kjøpt et sånt blikkdeksel som ligger mellom eksosanlegget og bensintanken. De to bakerste festene hadde rett og slett blitt knekt av, uvisst av hvilken grunn (muligens mye vibrasjoner grunnet høyt turtall? :oops: )...

Den delen har det ikke vært rotasjon på i Norge, og de måtte få delen fra Belgia, som er det europeiske hovedlageret(?). Det tok tre virkedager...
Billig var det faktisk også! 314 kroner!

Da bilen skulle rettes opp, måtte jeg ha ny TTE frontleppe, og den hadde de ikke engang i Belgia, men måtte få fra Japan. Det tok fire virkedager...

Just in time-prinsippet til Toyota ser ut til å funke bra - i hvertfall det jeg har opplevd!

#107504  av henrixxx1

w-master skrev:
henrixxx1 skrev:Æ fikk mine etter 3dager. 2uker siden.
1538kr for fullt sett
Satan for en pris...trenger vel kanskje nye snart eg og...men må eg ut med 1500...du har ikke bomma på prisen vel...

vel...må man så må man :evil:
Nei stemmer bra det.. 1230kr + moms :evil:
Han på delelageret på toyota var oxo rimelig sjokket over prisen :shock:
men må man så må man :roll:

#107505  av Maverick

Hvis det er til 7A-FE du skal ha så har jeg et sett liggende du kan få billig :)