TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder av bila mi med nye felger..

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #106279  av Mr2Nyter'n;p

Som overskriften sier legger jeg bare ut no bilder av go'kjerra med ny-felger.. Synes det ble helt ok jeg... Prioriterte dekk før dyre felger.. :)

P.S; Bilen er ikke ren :)
Vedlegg
IMG_1820.JPG
IMG_1820.JPG (109.83 kiB) Vist 247 ganger
IMG_1907.JPG
IMG_1907.JPG (161.76 kiB) Vist 250 ganger
IMG_1884.JPG
IMG_1884.JPG (146.32 kiB) Vist 246 ganger
IMG_1874.JPG
IMG_1874.JPG (176.76 kiB) Vist 252 ganger

#106300  av andre 1

så veldig fine ut de felgene der ! gått opp en dim eller?

#106315  av Mr2Nyter'n;p

Turte ikke gå opp til 16" jeg... Bor jo midt oppi budeieland, så her lønner det seg med litt gummi på felga.. :wink: Dim'en er 205/50-15.. Gikk akkurat for å si det sånn :)

#106316  av GT_rider

Felgene var meget fine de. Passet rett og slett til bilen :) Er det de du kjøpte fra en BMW?

#106318  av ArildM

Enkelte gang skulle jeg ønske jeg hadde 15" jeg også :)
40profil er et slit å kjøre med på de veiene som er heromkring :P

#106321  av Mr2Nyter'n;p

GT-Rider: Takktakk :wink: Bmw-felgene hadde for lavt innpress, så jeg handla liksågodt nye felger/dekk jeg... Ikke beste kvalitet på felgene sikkert, men dem er da runde enda :D Fikk forresten feil dekk da... Hastighet-merking W... Dvs 270km/t :roll: Få'kke mr2'en opp i de hastighetene håper jeg... :)

ArildM: Hehe... Tør ikke tenke på 40-profil oppi her jeg... :roll:

#106322  av hobnob

er det fulda extremo du har kjøpt deg?

hvis det er, så var mine fulda extremo veldig bra holdt kjerra på veien + at de funka overraskende bra på ujevn vei (255-35/18)

og de blir vel ikke dårligere hvis det er litt smalere dekk

#106323  av cameleon

Ble kjempefin den bilen din med de felgene der! Passa som bare pokker :D

Ble veldig imponert av bilde IMG_1907.JPG
Synes det var utrolig bra :!: :wink:

#106326  av Tor

Meget pent :lol: Ganske så strøken bil også :)

#106328  av Raze_r

fin bil du har :P felgene syntes jeg passet utrolig godt til bilen din.... :D

#106330  av GT_rider

Med nermere ettersyn, ser det ut som MEGA Luxera felger. Rett??

#106339  av Mr2Nyter'n;p

hobnob skrev:er det fulda extremo du har kjøpt deg?

hvis det er, så var mine fulda extremo veldig bra holdt kjerra på veien + at de funka overraskende bra på ujevn vei (255-35/18)

og de blir vel ikke dårligere hvis det er litt smalere dekk
Stemmer godt det :wink: Mine første ikke-asiatiske dekk og jeg må si jeg er Veldig imponert :) Godt å høre at flere er fornøyd med de dekka :P

#106340  av Mr2Nyter'n;p

cameleon skrev:Ble kjempefin den bilen din med de felgene der! Passa som bare pokker :D

Ble veldig imponert av bilde IMG_1907.JPG
Synes det var utrolig bra :!: :wink:
Takktakktakk :D Synes også det ble pent.. Har enda ikke fått vasket bil/felger etter skiftet da.. Ta en vask etterpå.. Spennende med noe nytt :)
Likte det 1907 bildet jeg og.. Tror nesten jeg ble litt inspirert av finværet. Har et sånt et 500kroners Logitech dig-kamera uten display, så det er veldig vanskelig å få bildene som man vil, men dette ble overraskende bra :P

#106341  av Mr2Nyter'n;p

Tor skrev:Meget pent :lol: Ganske så strøken bil også :)
Takktakk :D Bilen er jo ca strøken, men regner med at maaange biler her på forumet er hakket over.. F.eks din? :wink:

#106342  av Mr2Nyter'n;p

Race_r: Takktakk :wink: Er litt skummelt det der når man ikke får sett felga på bil før man handler, men jeg hadde da flaks denne gangen :wink:

GT-Rider: Stemmer veldig godt... Fikk med sånne Toyota-emblemer som jeg slengte på med en gang.. Synes "Mega" ikke helt passer på en liten Mr2 :wink: