TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvordan komme til i fronthøyttalerne???

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#106009  av jumbo

Har du trekt nye ledninger enda? Hvis ikke har du en knallfin jobb foran deg :D

#106045  av Raze_r

har ikke trekt enda nei :wink:
men går det ikke ann å bruke de som går fra fronthøyttalerene nå da?
de ender jo opp i det "huset" nede ved døren,der de åpner panseret...
fra der har jeg klipt de gamle ledningene (forrige eier hadde brukt to røde strømmledninger... sånn PN-ledning :? ) så har tatt vekk de og skal trekke andre (ordentlige høyttalerledninger)... det er ihvetfall ikke så mye jobb..... men hvis jeg skal trekke helt fra høyttaleren som sitter i døre er det jo sikkert ikke så god plass i der ledningene går fra døra og inn i den "strømpa".... :D
men tror du ikke det går å bruke de som går fra høyttalerene og inn i "huset"? (de som sitter der nå)

takker

#106178  av MR2WideBody

Hvis du er intressert i å få bedre lyd så ville jeg hvertfall byttet ut den tynne møkkaledningen med en tjukkere høytalerkabel, det er en drittjobb å få den igjenom strømpa, men det vil nok bli bedre lyd hvis du kjøper en skikkelig type kabel
Ville hvertfall ikke skjøta den under sparkeplata og hanskerommet, da detter litt av vitsen bort

#106193  av sw20

her kansje du sjønner lettere når du ser det...
Vedlegg
Uten navn.JPG
Uten navn.JPG (21.55 kiB) Vist 138 ganger

#106266  av Raze_r

fin tegning :wink:
jo,jeg skjønner det der nå :P
skal dra høyttalerkabel helt frem,men åssen ere å bruke zalo som glidemiddel for å få den lettere igjennom...? eller vil det påvirke de andre ledningene på et eller annet? zalo tørker vel ut etterhvert det?

takker