TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ***Treff med Toyota klubb Danmark 2 og 3 august***

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#10590  av erling

Jeg har lyst å være med, men jeg må se om jeg har anledning. Båten passer jo ypperlig siden den går fra Haugesund og, jeg bruker vel 10 min hjemmefra ned til kaien. :) Skal jobbe mest mulig i sommer så vi får se. Skal på tur med samme båten med en vennegjeng uten bil oxo i sommer. Var forresten en tur på den i mai og. :D Blir vel avreise på torsdagen da? Må se om jeg kan ta fri en fredag da... Må se det an etterhvert som det nærmer seg, er nødt å snu litt på kronene jeg oxo.

Jumbo: Det er kanskje likegreit å ta båten fra Haugesund som i fra Egersund...

#10591  av MR2turbo

Egersund ligger en times kjøring sør for stavanger, men hvis det blir felles ferge tur med dere fra østlandet, så kan vi jo kansje reise fra Kristiansand :D Hadde jo vært morro å kjørt sammen gjennom Danmark!

#10593  av erling

Er ihvertfall ingen tvil om at det hadde vært dritkult å sett hva de hadde av vogner i Danmark..:)

#10596  av MR2turbo

Ja du må bli med du og Erling :D Vi avventer bere litt og ser hvor det er praktisk å reise med båt fra, sånn at det blir greiest for alle.. Er det for langt for deg å avt. reise til Kristiansand, Erling?

Hvis vi blir mange kan jeg prøve å fikse no grupperabatt på båten, har fått dette til før, når vi har vært på bobletreff et par ganger... :)

-EDIT- Christian, vi får prøve å gjøre det så billig som mulig med båten, da så håper jeg at du får hosta opp noen Riks daler så du får råd til å bli med ;)

...Og ett lite kart til deg Jumbo ;)
Vedlegg
kart.gif
kart.gif (23.68 kiB) Vist 1482 ganger
Sist redigert av MR2turbo den 10 jun 2003 21:09, redigert 1 gang totalt.

#10601  av erling

Kristiansand går fint, så lenge sparegrisen ikke sier fyfy. :wink:

Men det er jo enda en stund til august så man har jo litt tid på seg, mtp det praktiske. :)

#10603  av MR2turbo

Jo vi har jo litt tid heldigvis, men det er endel ferie og folk som er bortreist, så det er greit å være ute i litt god tid..

Vil prøve å få med noen lokale helter som ikke er på nett og, på turen.. Og hvis det andre som vil være med, så husk at dette er ikke bare sportsbiler, men og andre toyotaer... :) Så Erlend, du kan stille ut med din bil og :wink:

#10611  av Erlend

Hehe, skal huske det Markus :lol:

Tror dere jeg får egen parkeringsplass hvis jeg drar nedover? :P

#10612  av Burnout

hvilken bil har du da?

#10614  av Erlend

En veldig lett rød MR2 mk2 '94 :)

Tror ikke den gjør seg så bra på bane, for jeg har ingen motor i den, og demperne er lagd av hardplast :wink:

#10615  av Burnout

hehe modell bil?

#10616  av Hobbes

Eg e me

#10617  av MR2turbo

Topp det Hobbes :D Vi får sette oss ned en dag og sjekke ut litt reiserute og sånn kansje?

Erlend, du kan jo Frakte Mr2'en ned på biltralle bak Carinaen din f.eks :lol: Blir du med eller?

#10622  av Erlend

Hehe, det hadde sett ut... En bitteliten MR2 teipa fast MIDT på en diger biltralle :D

Høres ut som et flott treff, og jeg skulle gjerne ha vært med, men jeg skal dessverre jobbe i hele sommer for å få råd til skole og diverse (inkludert MR2 om noen år :)) Det er jo en stund til dere drar, men dere får ha god tur - og ta bilder til oss som er hjemme!! :D

#10658  av chris

MR2turbo skrev:
...Og ett lite kart til deg Jumbo ;)
Ellers er jo ruteplanleggeren på http://www.visveg.no mycket bra. får opp antall km og antatt reisetid, og man kan legge inn steder som man skal innom, og evt omveier.