TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny bil!!!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #105141  av BrennaRacing

Var å kjøpte meg ny bil i går...1991 Mr2 Gti...Hadde gått 162000 km...Veldig nais bil bortsett fra litt lakkskader på vingen....Noen som har noen bilder av MK2 uten vinge???

Er veldig fornøyd med bilen, bortsett fra at jeg for 5 minutter siden fant ut at det sprutet vann ut av radiatoren...Arrrrgh....Noen tips???

#105144  av Master

yup
Vedlegg
DSC00106.jpg
DSC00106.jpg (86.11 kiB) Vist 201 ganger

#105166  av jumbo

Grattis med ny bil!

Og behold vingen!

#105170  av aneriks

stilig grattulerer med ny bil! har du noen bildeR`???

#105188  av CelicaTurbo

gratulerer med ny bil! Og at det kommer vann ut av radiatoren er jo definitivt feil, men du må da kontakte selger angående den saken snarest ihvertfall slik at han ikke kan sette tvil ved det at dette er noe du har skyld i selv. Så får du finne ut om radiatoren rett og slett bare lekker, eller om det er overtrykk i systemet som blåser ut der når motoren blir varm. Uansett bør du være forsiktig med å kjøre så lenge det kan være luft i kjølesystemet..

#105252  av BrennaRacing

Takk for tipset...Lot bilen stå i sta å tok den gamle bilen min å raca bort til Torshov bilrekvisita å kjøpte meg radioator tetting...Det funker faktisk drit bra. Gjorde hvertfall det på den gamle bilen min. Heter Beak Leaks eller no sånnt...Koster litt i overkant av 100 spenn...Geniale saker...Så nå har jeg akkurat vært ute å testet bilen, å det virker som om det funker som det skal.. :D

Har litt problemer med låsen på førerdøra også...Det går ikke an å låse den opp innenifra..Knappen sitter helt fast...Å når jeg låser den opp utenifra så låser den seg igjen av seg selv med en gang...Så når jeg skal ut av bilen må jeg: Ta ned ruta, stoppe motoren, låse opp døra utenifra imens jeg drar i håndtaket...Å det er litt upraktisk...Noen som har vært borti no sånt før???

Har ikke fått tatt noen bilder ennå...skal prøve å få gjort det i morgen eller i kveld :D

#105289  av CelicaTurbo

slik radiatortett kan ofte hjelpe men i utgangspunktet burde du ha kontaktet selger og kanskje fått en litt mer pålitelig fiks. Ellers angående døren høres det ganske rart ut, jeg har aldri vært borti noe slikt men om du har orginal alarm på bilen er det mulig at det er problemer med en av bryterne som registrerer om døren er lukket eller ikke, sjekk at kabinlyset ditt fungerer når en av dørene åpnes.

#105294  av Raze_r

du har tenkt å beholde vingen vel????
syntes det blir mye finere m vinge...

#105639  av BrennaRacing

Fant ut at det med låsen. dekselet rundt dørhåndtaket inne hadde forflyttet seg så det sperret for låsen....eneste som ikke funker bra nå er sentralåsen, men jeg får alarm snart, så da ordner der seg.....

Skal nok beholde vingen ja...

Noen som veit om toyota-merke foran er limt eller om det er hull?? Har tenkt til å fjerne d

#105649  av Hobbes

Det er hull

#105815  av BrennaRacing

Okay...da får jeg se om jeg gidder å fjerne merke å lakke på nytt....vurderer å flytte skiltet ned foran radiatoren å...får se hva som skjer..

Er det noen som har en sånn plastlist til førerdøra liggende eller?? Mangler en sånn og to klips