TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• R.I.P Mr2 front/harepus.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #105663  av Mr2Nyter'n;p

I natt kjørte man da på en uskyldig harepus med en uskyldig mr2, dette resulterte i skader på mr2 og død for harepusen.
Er igrunn ikke frustrert pga fronten heller... Den hang jo og slang fra før, ble bare ENDA værre..

Mye koster det få et nytt skilt? Skiltet mitt ble ca bøyd i alle mulige vinkler og er lite lesbart.. Hmm.. Goodie :wink:

Forresten handla helt ok felger og dekk til bila nå.. Skulle ta bilder i natt, men så liten vits i å ta bilder av en stk bil med harepuspels og blod ca overalt..

#105664  av kaimagne

Jaja, da er det i hvertfall noen som kan skryte av å ha fått litt pels i natt... ;)

Nye skilter kan du eksvis bestille fra http://www.krapfossindustrier.no/ her i Moss, mener å huske at de skulle ha 180 kr for nytt skilt, men teflonminnet mitt er kanskje ikke helt til å stole på, spesielt ikke i dag, dagen derpå... :?

*sliten*

#105685  av Mr2Nyter'n;p

Hehe... Huff... Fikk da i det minste pels ja... Så noe nastye greier under bilen jeg ikke turte tukle med.. Faller vel av en gang... :oops: Men da er faktisk skiltet og fronten fikset... Mr2Nytern's Jallamekk A/S slår til igjen... Tar på meg oppdrag heretter for dette ble faktisk veldig bra... :P

Men igjen..

Min dypeste medfølelse går til harepusfamilien som mistet et svært kjapt familiemedlem natt til i dag... :(

Takk for vist interesse dagen derpå, Kai Magne.. :D

#105694  av saftisme

koster vel 300-400 tror jeg :P

#105711  av Mr.Maximuz

nye skilt koster 250pr stykk..hvis ikke ble jeg lurt av frøken.biltilsyn..damn that biatch

#105771  av Erlend

Kanskje greit å ta en underspyling? Ikke så moro hvis "noe" sitter igjen der og begynner å råtne... Blir ikke akkurat nybil-lukt :D

#105778  av cameleon

Uff. Dakar harepus :cry:
Men ordner seg dette vettu. Er ikke den største operasjonen en kan ha :)

#105846  av Mr2Nyter'n;p

Glemte en viktig detalj... Harepusen ble fastslått død på stedet og fjernet fra menneskers kjas og mas... (Veien)