TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Decal eller ikke???? STEM...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

skal jeg beholde eller ta av decial?

ja - fjerne decal
30
64%
nei - beholde decal
17
36%
 #105277  av Raze_r

Hei.
har tenkt å gjøre en del med utsende bilen min nå..
-ny veilside frontfanger
-veilside sideskjørt
-maby luftinntak på tak.. (for utseende skyld)

så har jeg litt lyst på en HELT REN bil...

skal jeg beholde eller ta av decal`en ??
selv har jeg litt lyst, men når jeg har begynnt er det for seint å angre :wink:
kom med komentar også :wink:

takker for svar... (si rett ut hva dere mener) :P

#105280  av donk2k

MÃ¥ si jeg ikke helt forsto hva du mente med avstemmingen. Hva betyr ja, og hva betyr nei????

Du skrev:
skal jeg beholde eller ta av decial?
x ja
x nei

#105283  av Erlend

Regner med at du mener at vi skal stemme ja hvis du skal ta av dekalene. Men en omformulering hadde gjort seg ;) I tillegg hadde det vært fint å sett et bilde av bilen din sånn den var idag før en stemmer - kanskje du poster et her?

#105287  av Raze_r

sorry... JA - ta av decal.
NEI - beholde..

bilde er her.. litt utydelig men har ikke andre på denne pc`en.
uff nå ble jeg flau.. noe så dumt.. :oops:
Vedlegg
toyota mr2 2(aehs).jpg
toyota mr2 2(aehs).jpg (15.56 kiB) Vist 779 ganger
toyota mr2 (aehs).jpg
toyota mr2 (aehs).jpg (15.7 kiB) Vist 779 ganger

#105288  av cinco

svarte ja men mente nei =)

#105291  av Raze_r

det som da er litt dumt når jeg får ny frontfanger og sideskjørt, er at litt av stripene på fronten blir borte og de som går ved luftinntaket på siden...
så da vet jeg ikke hvordan det blir...

#105298  av FalcoN

Hvorfor skal du ha ny fanger...? :)

#105300  av celicat23

Blir fin når du fjerner den fallaffel-grafikken. Men tak scoop? Fyyyyy.
 #105319  av cameleon

Raze_r skrev:-maby luftinntak på tak.. (for utseende skyld)
Om du er ute etter å føkke opp utsenedet på bilen din helt så er det jo greit, men jeg ville ha frarådet deg på det STERKESTE å montere de greiene der. Bilen din kan bli fet den, men ikke om du monterer noe slik. Det er i alle fall min mening. Men det er som sagt din bil så du får gjøre hva du vil med den :wink:

#105328  av Zepticon

Håper ikke det er en sånn "dærtt" mitt oppå taket?
MEn dem som er montert orginalt på turbo(?) utgavene er fine synes jeg... dem som kommer opp fra motoren og på hver side av taket...

#105350  av CelicaTurbo

Zepticon skrev:Håper ikke det er en sånn "dærtt" mitt oppå taket?
MEn dem som er montert orginalt på turbo(?) utgavene er fine synes jeg... dem som kommer opp fra motoren og på hver side av taket...
dette er ikke orginale scoops heller, det eneste som skiller turboutgaven der bak fra GTi er at rillene er motorlokket er løftet litt opp ;) Det er sikkert Toms scoop du tenker på, slike som står på Markus sin bil (om jeg husker rett er det ihvertfall Toms han har).

#105356  av Erlend

Synes du burde fjerne dekalene jeg. Det er jo helt fint sånn det er nå, men siden du sier at du skal sette på ny fanger o.l tror jeg det bare blir rene sorgen. Ta det av, så får du en cleanere bil med en gang. Takscoop vil jeg også fraråde deg fra å montere! Når det ikke har noen hensikt blir det bare "rice", dessuten vil scoopet gjøre en allerede lav sportsbil høyere, og det vil du vel ikke?

#105474  av Raze_r

hmm... dere sier noe der, vel får glemme scoopet da :wink:
nei helt ærlig har jeg ikke tenkt så mye på det, har ikke sett så mange som har det heller (gidder noen å legge ut bilde av det,så jeg får se nærmere), så det blir ihverfall ikke 1prioritert... blir nok ikke noe scoopes i det hele tatt tenker jeg...
takk for alle tips...
gleder meg såm bare det til jeg får ny front og sideskjørt...AHHH

ps:jo skal ha ny front fordi: 1.så var jeg uheldig i vinter å gikk rettfram i en fortauskant og skadet leppa,
2. den er uoriginal og i glassfiber,og denne fronten er veldig utilpassende.. desuten er det også et søkk på siden av fangeren... (dette er grunnen til at jeg ikke liker uoriginale kit,syntes det er bedre å bet.noen tusenlapper mere og få mye bedre kvalli... +at også sideskjørtnene som jeg hadde ikke passet, de var mange cm for korte..så jeg solgte de og skal kjøpe nye originale...)

skal legge opp bilder når jeg monterer front+sideskjørt :P

#105547  av Raze_r

foresten takker de til som gjorde om stemmingen min :wink:
ble litt enklere å fortså det nå :P

#105552  av KK-ma70

Når jeg hørt scoop til mr2 tenkte jeg på sånn type luftinntak som Markus(mr2turbo) har på sin. Dem liker iallefall jeg, diskre og flate.
Vedlegg
Bilde 053.jpg
Bilde 053.jpg (113.86 kiB) Vist 255 ganger
Bilde 050.jpg
Bilde 050.jpg (102.38 kiB) Vist 262 ganger