TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ***Treff med Toyota klubb Danmark 2 og 3 august***

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #10503  av MR2turbo

Som sikkert noen har fått med seg, så har jeg fått invitert oss ned til Toyota klubb Danmark sitt årlige treff i Helsinge litt nord for København..
Dette treffet holdes helga 2.og 3. aug. så for de som har lyst er det bare å bli med !!
Overnatting skjer på Campingplass, så vidt jeg vet, så det blir nok litt fest og sånn.. :)
Bilder fra i fjor ligger her: http://www.toyotaklub.dk/photo_index.php?category=16

NÃ¥r jeg vet mere skal jeg legge det ut her det og..

angående kjøring hadde det vært okey med en liten diskusjon rundt det her, sånn at vi evt. kunne fått til et opplegg..

Hobbes kom med et forslag og ønske om å ta ferge fra Egersund til Hanstholm, Jylland og kjøre gjennom Danmark, dette vil spare oss for veldig mye kjøring i forhold til å kjøre om østlandet og nedover Sverige..

Så jeg tror at det beste ville være om vi fra vest tok ferge, mens de fra øst sikkert ønsker å reise gjennom sverige.. :?:

Hvem vil være med på dette treffet, og hva tror dere om kjøring?

Det har ikke kommet noe program for treffet enda, men de har nevnt at dette vil komme når Danmarks hurtigste bil - treffet er over, så det vil si om ikke så lenge..

#10508  av Morten

Ferge høres genialt ut!
Regner med jeg kan bli "overtalt" til å bli med :wink:

#10511  av RumpShaker

Dette ser arti ut!!
Bare synd jeg har avtalt å være med på dragracing på Gardermoen denne helgen! Kanskje jeg klarer å få de som skulle dit med til Danmark??? Vil jo så gjerne på Toyota-treff!

Det var svært få mk2'er der! 2 stk? Og 6 mk1... Det hadde gjort seg da at vi kom med 20 mk2 da ja!

Om du har mulighet til å legge ut kart over reiserute(r), hadde vært litt greit...

#10513  av Burnout

Faen nå må jeg se til å bli 18 her,6mnd igjen.Så er jeg med på det som er av treff!Noen som kan en oppskrift på hvordan man blir eldre i en fei?

#10515  av Dalan

Burnout skrev:Noen som kan en oppskrift på hvordan man blir eldre i en fei?
spis bra mat og puss tennene dine morgen og kveld, da skjer det før du aner det ;)

#10519  av Burnout

blir jeg 18 en måned før da kanskje??

#10521  av Dalan

Burnout skrev:blir jeg 18 en måned før da kanskje??
ikke vet jeg, det er bare å prøve å se det ;)
men dette var vel litt way off topic :lol:

#10522  av Burnout

heh ja men faen vil være med på treffa jeg også,buhu.Jaja skal ta igjen når jeg får bil,da møter jeg opp på alt.! :D

#10535  av chris

Burnout skrev:Faen nå må jeg se til å bli 18 her,6mnd igjen.Så er jeg med på det som er av treff!Noen som kan en oppskrift på hvordan man blir eldre i en fei?
Spis grøt :D

#10536  av chris

Vel, dette treffet ryker også, for min del. Jeg er alltid så heldig jeg.....

Fikk brev i forrige uke, om at jeg er innkalt til heimevernsøvelse, 31.juli til 9.august. Ikkeno slitsom øvelse, men jeg må nok være med. Vi skal være med å arrangere landsskytterstevnet på Oppdal i nevnte tidsrom.

#10537  av RumpShaker

chris skrev:Spis grøt :D
MASSE havregrynsgrøt faktisk! Pappa sa alltid at når jeg spiste det, ville jeg bli stor og sterk... :lol:

#10543  av Burnout

men trenger jo å bli 5mnd eldre da hjelper det vel ikke med grøt?

#10582  av MR2turbo

Hmmm... er det ingen flere enn Morten som vil/ kan være med??

Morten hvordan vil du bli overtalt? :)

#10587  av jumbo

Jeg er klar!

Sorry min totalt katastrofale geografi-kunnskap, men hvor langt nedover kysten er egersund?

Kanskje jeg blir med paa baat ogsaa...

#10589  av Christian

Jeg er også med, om jeg har råd.
Litt pint på krone sida akkurat nå :(