TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Svart Supra MK4 retning Tr.heim

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #104581  av Wishmaster

møtte en svart supra mk4 med vinge i østerdalen i går kveld retning trondheim.. en ny til trondheim??

#104605  av Castrol

Så denne parkert på Lånke i dag, med prøveskilt.. Mulig det er samme bilen?

Er en høyrestyrt mkIV n/a. (hvis den ikke er turbokonvertert da?) 16" felger og 5-trinns manuell kasse ihvertfall + Recaro-seter..

Fiiiiin bil! :D :D
Vedlegg
Supra_MKIV_NA_1.jpg
Supra_MKIV_NA_1.jpg (79.22 kiB) Vist 827 ganger
Supra_MKIV_NA.jpg
Supra_MKIV_NA.jpg (73.11 kiB) Vist 846 ganger

#104678  av TurboKnut

Den kommer fra Østfold den 8)

#104679  av @lpher

Dere har helt rett hele gjengen :D

Bilen får tilholdsted rett utafor Trondheim...og er det nye kommende leketøyet til Mr. Supra på Hell Bil i Trondheim....Mr. Mjølhus :)

Vi kommer nok til å få se endel til denne bilen i sommer...sammen med Mr. hernes sin sølvfargede Supra :D

Det er uklart om bilen blir ombygd til LHD enda...men det som er sikkert er at motoren som står i bilen idag...er utmontert ganske så snart! :D

#104981  av @lpher

Update:

Fikk en telefon fra eieren av denne bilen i dag...han lurte på hvor mye min Supra veide :) Han hadde nettopp fått veid sin...og den veide KUN 1320kg MED full tank!!! :D 340kg lettere enn eurospec'en min det jo!!! :D

Nå er SZ-R Supra'ene "lettet" fra fabrikk også da...null airbag...mindre lydisolering...targa ingen opsjon...Men....320kg var mye forskjell gitt :D

Ser ut til å være ett exellent utgangspunkt for å bygge en monsterbil utav ihvertfall :D

#105041  av @lpher

Enda en update: Bilen VIL bli konvertert til LHD ja :)

#105562  av KK-ma70

Møtte en annen mk4 idag, svart, LHD med prøveskilt. Tror nok den ver Bjørnstad Bil sin. Møtte den i Børsaberga retninr Orkdal.

#105993  av Kaizern

Er en svart Supra MK4 med rattet på rett siden i Brønnøysund nå, VX registrert og det sto Bjørnstad Bil på skilt platen.. Tipper det var 19" felger med godt over 245 bredde på bakdekka..

Samme bil eller? Vet ikke om den er på besøk hos Toyota verkstedet her eller nå sånt:)

Tok 2 bilder av den med mobilen, bakfra da ;)
Vedlegg
Bilde(20).jpg
Bilde(20).jpg (26.41 kiB) Vist 1359 ganger
Bilde(19).jpg
Bilde(19).jpg (26.21 kiB) Vist 1359 ganger

#106034  av @lpher

KK-ma70 skrev:Møtte en annen mk4 idag, svart, LHD med prøveskilt. Tror nok den ver Bjørnstad Bil sin. Møtte den i Børsaberga retninr Orkdal.
?!! U shure? :D Ikke noe jeg kjenner til dessverre...enda ihvertfall! :D

Need input angående denne folkens! :D Om det ikke er Karl som har blingsa med LHD/RHD her da? :D

Hvordan vinge hadde den foresten? Den Bjørnstad-bilen som nå er solgt til en herremann som holder til i nærheten av Bjørnstad Bil...har "lav-vinge" :) Men denne er det definitivt ikke prøveskilt på :)

#106035  av @lpher

Kaizern skrev:Er en svart Supra MK4 med rattet på rett siden i Brønnøysund nå, VX registrert og det sto Bjørnstad Bil på skilt platen.. Tipper det var 19" felger med godt over 245 bredde på bakdekka..

Samme bil eller? Vet ikke om den er på besøk hos Toyota verkstedet her eller nå sånt:)

Det der er denne bilen: :)
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=8366

Er nok ihvertfall 275 bakdekk på den...har samma felgene som meg den der bilen...og med 18x10" felg (bak) så må man nesten ha såpass :D

#106056  av espenk

@lpher skrev:Enda en update: Bilen VIL bli konvertert til LHD ja :)
Mye er det egentlig for å konvertere en RHD til LHD? Mye arbeid kan jeg tenke meg :)

#106074  av KK-ma70

@lpher skrev:
KK-ma70 skrev:Møtte en annen mk4 idag, svart, LHD med prøveskilt. Tror nok den ver Bjørnstad Bil sin. Møtte den i Børsaberga retninr Orkdal.
?!! U shure? :D Ikke noe jeg kjenner til dessverre...enda ihvertfall! :D

Need input angående denne folkens! :D Om det ikke er Karl som har blingsa med LHD/RHD her da? :D

Hvordan vinge hadde den foresten? Den Bjørnstad-bilen som nå er solgt til en herremann som holder til i nærheten av Bjørnstad Bil...har "lav-vinge" :) Men denne er det definitivt ikke prøveskilt på :)
Kan godt hende det. Møtte den i en sving, men det så yt som om det var LHD. Så samme bil innpå Hell Bil Lade idag, men glemte å sjekke LHD\RHD... Mjølhus????

#106084  av chris

Den svarte mk4'en med prøveskilt stod utenfor jobben i dag :)

#106138  av Kaizern

@lpher skrev:
Kaizern skrev:Er en svart Supra MK4 med rattet på rett siden i Brønnøysund nå, VX registrert og det sto Bjørnstad Bil på skilt platen.. Tipper det var 19" felger med godt over 245 bredde på bakdekka..

Det der er denne bilen: :)
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=8366

Er nok ihvertfall 275 bakdekk på den...har samma felgene som meg den der bilen...og med 18x10" felg (bak) så må man nesten ha såpass :D
Hehe, jepp er nok denne... Menne hva i all verden gjør han oppe i kalde nord? :) Første gangen jeg har sett en Supra på nært hold, det var litt morsomt :lol: Menne, hvordan er det med motor på denne kjerra da?:)

#108523  av sk1rty

Når du tok de 3 bildene der bakfra satt jeg på bilen.

Er ikke sikker på om eieren vil ha noe oppmerksomhet. Men bilen kommer opprinelig fra orkdalen, fannrem.

Var i Brønnøysund i konfirmasjon ;)

Den er helt orginal med tanke på motor og slikt.