TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Off topic

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#10472  av bose

Kjeda meg jævli på lørdag, etter et par flasker med brunt, ikke no mer enn det. Tråden kan sikkert bli stengt,men blir det no chatte-kanal for forumet? f.eks TS@undernet?

#10486  av CelicaTurbo

det totale uinteressante preiket kan man jo heller prøve på bilforumet.net, ser ut til at de folka der diskuterer de rareste ting :)

ellers, chattekanal tror jeg ærlig talt ikke at det er noe marked for, dvs vi er ikke nok medlemmer til at det kommer til å være noen aktivitet, og jeg er også redd for at det blir for mye aktivitet på noe slikt med tid for det kan føre til at faglige/interessante diskusjoner blir holdt unna forumet. Siden forumet fungerer som en svær kunnskapsdatabase etterhvert så vil jeg helst holde diskusjoner her.. spørsmål og svar som blir stilt på en chattekanal er dessverre tapt historisk..

men bilforumet.net har jo en chattekanal da men det er stort sett bare drittpreik der; et greit sted om man bare vil diskutere med noen det :)

#10488  av Burnout

[quote="CelicaTurbo"]det totale uinteressante preiket kan man jo heller prøve på bilforumet.net, ser ut til at de folka der diskuterer de rareste ting :)quote]

Hadde jeg også tenkt å anbefale,selvom jeg er ivrig bruker der selv er det ikke noe bra forumet sånn sett.Men dte kan være seriøst om man er ute etter det,er faktisk ganske bra visst du lurer på noe.Og det er alltid noen innpå,syns det er litt synd at det ikke er så mye "liv" her.Men så er dette forumet til gjengjeld mye mer seriøst da..

#10533  av chris

Det at det "ikke er så mye liv her" gjør jo at vi som er her faktisk får med oss det som blir skrevet. Kjedelig å gå glipp av 2000 poster bare fordi man ikke har vært innlogget på to døgn liksom :)

#10548  av Burnout

ja slik som det er på bilforumet.net er dte altformangen "poste kåte" brukere,poster inlegg uten noen som helst autofil mening..Er veldig mangen brukere å vanskelig å holde styr på,til tider blir dte bare CHAT.Synd :cry:

#10568  av CelicaTurbo

jeg synes vi har en fin blanding av det seriøse og det litt mer generelle, og vi er trossalt en mye mindre gruppe en hva bilforumet.net sikter seg mot. Det er det faglige og sosiale som skal trekke folk hit, ikke linker til morrovideoer, dritt-slenging i diskusjoner eller andre meningsløse poster om tyskerbrakker eller japsebiler er best.. :shock:

men, på bilforumet er det jo flere potensielle til å svare, men sjangsen er meget stor for at det er en eller annen bedreviter som svarer, som videre ender i full krangel mellom to leire av meninger for de enkleste spørsmål. Er det mulig å få 240hk ut av VAG 1.8t-motoren med kun effekteksos og en spesifikk produsents chip? Ikke en sjangs i havet, men det er plenty av folker der som mener at det er mulig, til stor fustrasjon for de som prøver å overbevise om hvilke tall som tilhører den virkelige verden :) Slikt slipper vi ihvertfall her på forumet heldighvis :)

#10572  av Burnout

uff ja den evige rasismen mot japsebiler,hva er vitsen.Er noe med den holdningen at"Det jeg ikke har det ekke no bra"..Også de bedreviterne du nevner,dem er det mangen av.De svarer i hytt og pine så kommer gjenre en mekaniker og svarer,og da får pipen en annen låt.Da diskuterer de viss at kankje,og det blir bare total forvirring.Hver gang jeg starter en post på bilforumet angående seriøst spørsmål,ber jeg alle som ikke er sikker om å la være å svare.Jeg sier alltid det er bedre at EN som kan det svarer en at 100 som tror svarer.