TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen tips??

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #10371  av Burnout

Visst jeg trenger 10.000 kanskje litt i underkant. og bare er 17 6mnd til jeg blir 18..Hvordan lettest mulig skaffe de pengene om mulig?(ikke kom med tulle svar).Kan jo vente til jeg blir 18 og ta lån da men hvor lang tid vil det ta før jeg får lån da,og hva er kravene.Noen som har erfaringer med dette.Trenger bare cirka 10.000 kan jeg tenke meg..Plis få noen gode svar..

#10372  av turboman

Ikke noe problem å få lån, om du har fast jobb, da. Har du ikke det, kan det jo blir verre..

FÃ¥r skaffe deg en sommerjobb, da vettu...

Jordbærplukking f.eks??

Knut ;)

#10373  av Burnout

hehe ahh jorbær,er redd det ikke blir noe igjen av de da,,nei ikke noen sånn jobb.Skal jobbe på jobben i sommer men det holder ikke med peng,må ha enda mer..Men planen er jo å ha fast jobb(bilmekaniker) når jeg er 18 da.Spørs hvor jeg kommer inn,har brønnteknikk på 1 valg kommer jeg inn der er det jo ikke jobb før jeg er 19..

#10385  av CelicaTurbo

hm, så lenge du ikke er 18 år så får du vel heller ikke lån uten hjelp av foreldrene dine? Iogmed at du ikke er myndig så kan du heller ikke underskrive en lånekontrakt slik at den er gyldig, men om en av foreldrene står som sikkerhet og underskriver så er det nok mulig, eller din bror kanskje :)

#10401  av Burnout

Ja ok..Har egentlig tenkt å spørre foreldrene,når den tid kommer da ser jeg jo også hva jeg mangler av peng.Skal klare å skrape sammen 20.000 som jeg har når jeg er atten.Så får jeg se hvor mye peng jeg mangler til en Mr2 MKI.Kan jo også dumpe over en veldig billig,men da er de vel sikkert så stygg og hardkjørt.
Vedlegg
Gruen%20und%20orange%2001.jpg
Gruen%20und%20orange%2001.jpg (109.77 kiB) Vist 1637 ganger

#10405  av Erlend

Og hvor mye hadde bildet å gjøre med posten? :lol:

#10411  av Burnout

det var bare et argument for meg selv det,å se slike bilder er eneste grunnen til at jeg klarer å spare peng.