TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• forummoderator tatt for biltyveri

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#102885  av Johnny_Bravo

jeg skjønner ikke at folk bryr seg i det hele tatt jeg. hvorfor bli sint. bilen er da forsikret og har du ikke gjort det er det jo din egen feil.

kjøper du ny motor og plastikk for å så ta snarveien ved å ikke regisrsere bilen med det, så har du bare deg selv å takke når du blir sittende med skjegget i postkassa uten bil.

#102895  av CelicaTurbo

dette var vel snakk om to rallyriggede biler og det er nok ikke sannsynlig at de var registrert for vei, uansett vil ikke forsikringen dekke alle timene med arbeid som de har lagt ned i bilene, og det er vel lite trolig at de har oppdatert forsikringsselskapet med detaljert informasjon om hva som er montert i bilene.

#102956  av GT4 CS

Jeg har absolutt ingen respekt for de som stjeler biler av "gode venner" .
Alle kan vi gjøre feil og drite oss ut, det kan ligge ting bak som får folk til og jgøre de mest utrolige ting. Men alikevel så synes jeg at om folk skal være kjeltring så er det bedere og la det gå utover større bedrifter som har mere penger og rutte med en en som har lagt all sin tid i bilen og brukt masse penger på den. Om min bil blir tatt en dag og jeg finner ut hvem som har tatt den, noe jeg nesten garantert kommer til og finne ut av så nåde den eller de som sto bak. Da gis det ingen nåde uten og utdype det noe mer. Og om han som ble tatt for tyveriet her nå står frem og tar imot dritten som kommer til og følge ham i lang tid så skal han ha ros for det, uansett så har han driti seg ut og må nokk tåle ymse reaksjoner fremover. Noe som er vell fortjent i mine øyne. Håper han har lært.

#103574  av chris

Håper han ble så hardt skadd at han fikk som fortjent :evil:

#103594  av n0rberg

han fikk nok som fortjent, og har seg selv å takke.
slik er det i dag, at man ikke kan stole på noen.
men det er egetnlig ikke opp til oss å dømme han.

#103623  av Tor

chris skrev:Håper han ble så hardt skadd at han fikk som fortjent :evil:
En runde med balltre eller kalibrerings slegga.

#107982  av teknikeren

Tor skrev:
Eller ta 2-3 stk rotter i metall bolle og litt tau, plasser rottene i denne metall bollen og bind den rundt maven på offret så begynn å varm opp metalbollen... :twisted: gjett hva som skjer da? (bare for å ta den helt ut :D )

#108037  av cs2451

teknikeren skrev:
Tor skrev:
Eller ta 2-3 stk rotter i metall bolle og litt tau, plasser rottene i denne metall bollen og bind den rundt maven på offret så begynn å varm opp metalbollen... :twisted: gjett hva som skjer da? (bare for å ta den helt ut :D )
Du har sett for mye film.. :?

#108059  av teknikeren

cs2451 skrev:
teknikeren skrev:
Tor skrev: En runde med balltre eller kalibrerings slegga.
Du har sett for mye film.. :?
Å hallo.... :roll: når man overdriver så mye så skjenner vel de fleste at det er en spøk? Har ikke sett noe sånt på film, en kolega som nevnte det en gang.

#108065  av CelicaTurbo

je, vi er egentlig ferdig med denne diskusjonen nå så på tide å avslutte den..