For oss med dårligere råa kan jo litt billig lakk gjøre susen det  Bare husk å pusse skikkelig først så blir det ganske greit, selv om org felger er et rent helv#&% pga alle kriker og kroker.. uansett bilder av tørkende felger kommer her.. kommer bilder av felg på bil imårra
 Bare husk å pusse skikkelig først så blir det ganske greit, selv om org felger er et rent helv#&% pga alle kriker og kroker.. uansett bilder av tørkende felger kommer her.. kommer bilder av felg på bil imårra  Gler meg
 Gler meg 

Bare husk å pusse skikkelig først så blir det ganske greit, selv om org felger er et rent helv#&% pga alle kriker og kroker.. uansett bilder av tørkende felger kommer her.. kommer bilder av felg på bil imårra
 Bare husk å pusse skikkelig først så blir det ganske greit, selv om org felger er et rent helv#&% pga alle kriker og kroker.. uansett bilder av tørkende felger kommer her.. kommer bilder av felg på bil imårra  Gler meg
 Gler meg 
Vedlegg
IMG_3154_s.jpg (65.03 kiB) Vist 2469 ganger
IMG_3153_s.jpg (77.11 kiB) Vist 2472 ganger
IMG_3152_s.jpg (72.33 kiB) Vist 2473 ganger
IMG_3151_s.jpg (81.67 kiB) Vist 2477 ganger
86' Celica(X), 86' Mr2(X), 96' GT4(X), 94' Supra(X), 97' Mr2(X), 92' Rx7 (ReX), 01' Mx5 (X), 00' S2000 (X), 97' GSR (X), 96' R33 (X), 04' EVO 8 (X), 01' IS200 & 96' Chaser
Tempe Dekkservice AS, www.tempedekk.no
Et hav av felger og dekk til gode priser

Tempe Dekkservice AS, www.tempedekk.no
Et hav av felger og dekk til gode priser

Sist gang jeg så på dem så var det jo sølvfarga lakk på dem..
 Sist gang jeg så på dem så var det jo sølvfarga lakk på dem.. 
 vel vel.. kommer snart
 vel vel.. kommer snart