hva med historie om div biler. 
f.x alt en kan finne om gt4 og legger til etter hvert. slik at personer kan lese om bilen sin. på en egen side her?
hva er opphavet til bilen? hvilke perioder ble den kjørt i rally, hva har blit vunnet med cs?
osv osv bare masse om bilen.
kan også legge til hva bilen består av, hvilke turboer, osv osv osv. masse info for nye eiere og selv for dem som vet det meste fra før
jeg hadde i hvertfall lest den nøye

f.x alt en kan finne om gt4 og legger til etter hvert. slik at personer kan lese om bilen sin. på en egen side her?
hva er opphavet til bilen? hvilke perioder ble den kjørt i rally, hva har blit vunnet med cs?
osv osv bare masse om bilen.
kan også legge til hva bilen består av, hvilke turboer, osv osv osv. masse info for nye eiere og selv for dem som vet det meste fra før

jeg hadde i hvertfall lest den nøye
Mercedes Clk 98 mod 230 kompressor
(x)Opel omega 96 mod 2,5 v6 *tok fyr og brant opp!* :/
(x)Celica GT-Four 91mod død skal ha ny med tiden
 skal ha ny med tiden
Solgt - Lancer 1.5 GLI 90 hk!! *den lever enda!!*
(x) nissan sunny 1.6 SLX 89mod denne er død

(x)Opel omega 96 mod 2,5 v6 *tok fyr og brant opp!* :/
(x)Celica GT-Four 91mod død
 skal ha ny med tiden
 skal ha ny med tidenSolgt - Lancer 1.5 GLI 90 hk!! *den lever enda!!*
(x) nissan sunny 1.6 SLX 89mod denne er død

Erfaring tilsier at besøkende ikke gidder å se gjennom artikler eller se etter enkelt tilgjengelig informasjon; om de lurer på noe så spør de istedenfor å lete
  Erfaring tilsier at besøkende ikke gidder å se gjennom artikler eller se etter enkelt tilgjengelig informasjon; om de lurer på noe så spør de istedenfor å lete   Men men, har du lyst til å skrive en slik artikkelserie med bilenes historie så kan du gjerne gjøre det. På forsiden finner du link "send inn artikkel/nyhet", den kan du bruke for å skrive slike artikler som jeg deretter godkjenner/redigerer. Men, i løpet av de siste to årene er det ikke en eneste person som har tatt i bruk den muligheten til tross for gjentatte oppmuntringer, med unntak av en 10-15 tilfeller hvor folk prøver å få en salgsannonse på forsiden og kanskje tror at deres "nyhet" vil offentliggjøres automatisk istedenfor å først gå gjennom en godkjenning
  Men men, har du lyst til å skrive en slik artikkelserie med bilenes historie så kan du gjerne gjøre det. På forsiden finner du link "send inn artikkel/nyhet", den kan du bruke for å skrive slike artikler som jeg deretter godkjenner/redigerer. Men, i løpet av de siste to årene er det ikke en eneste person som har tatt i bruk den muligheten til tross for gjentatte oppmuntringer, med unntak av en 10-15 tilfeller hvor folk prøver å få en salgsannonse på forsiden og kanskje tror at deres "nyhet" vil offentliggjøres automatisk istedenfor å først gå gjennom en godkjenning