Sikkert likegreit når jeg tenker meg om, men likevel

Goose skrev:og så hadde du javlig flask at du ikke traff en vinrød Peugot stasjonsvogn med sotaruter. Fodi da hadde nok lappen ryki tvert!!!Vinrøde 406er er jeg alltid skeptisk til. Men de fleste er lette å kjenne igjen da: Uoriginale ekstralys foran, sota ruter og KZ-skilter. PS! Jeg driver ikke med sånn bøllekjøring som dette til vanlig da, men jeg bare måtte vise den MR2n hvem som var sjefen![]()
![]()
hmhaga skrev:Goose skrev:og så hadde du javlig flask at du ikke traff en vinrød Peugot stasjonsvogn med sotaruter. Fodi da hadde nok lappen ryki tvert!!!Vinrøde 406er er jeg alltid skeptisk til. Men de fleste er lette å kjenne igjen da: Uoriginale ekstralys foran, sota ruter og KZ-skilter. PS! Jeg driver ikke med sånn bøllekjøring som dette til vanlig da, men jeg bare måtte vise den MR2n hvem som var sjefen![]()
![]()
![]()
hmhaga skrev:Ja, de KZ skiltene går igjen. Ser jeg en bil med KZ reg foran eller bak meg, så titter jeg litt ekstra på bilen ja, for å si det sånnGoose skrev:og så hadde du javlig flask at du ikke traff en vinrød Peugot stasjonsvogn med sotaruter. Fodi da hadde nok lappen ryki tvert!!!Vinrøde 406er er jeg alltid skeptisk til. Men de fleste er lette å kjenne igjen da: Uoriginale ekstralys foran, sota ruter og KZ-skilter. PS! Jeg driver ikke med sånn bøllekjøring som dette til vanlig da, men jeg bare måtte vise den MR2n hvem som var sjefen![]()
![]()
![]()
Erlend skrev:Mk3 klarer seg også veldig bra der jaImpreza'n veier nøyaktig det samme som MR2 MKIIKan svinge på en helt annen og mer effektiv måte enn tunge turbo-biler med motoren foran.