TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Arctic Circle Connection

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #9936  av memo

Er jo treff her rundt den 9 August, og med tanke på at det er _HER_ jeg bor, så skal jeg ta meg en tur..hører rykter om rundt 200 biler, fra alle slags merker...først hørte jeg bare Honda utrolig nok, men får bekreftelse fra flere at dette ikke stemmer..

Noen som har tenkt seg?

Mitt første biltreff..og med høvelig okei bil :P

gleder meg som en unge...og er jo bare en mnd til nesten..

kom igjen nå!

-memo

#9941  av CelicaTurbo

hehe, en smule langt for de fleste av oss, men, skal jo være beste banen i Norge da sier folket :)

#9942  av memo

beste i europa sier mange :)

derfor jeg vil oppleve det

-memo

#9943  av tahustvedt

Jeg bor vel sånn ca. 50-60 mil unna, men kan ikke love at jeg kommer. :) ellers har jeg har veldig lyst til å kjøre på bane, banen skulle vært sånn som Nurburgring at man bare betalte bompenger og kjørte inn.

#9955  av CelicaTurbo

har hørt at den er skamdyr å leie for en dag så det er stort sett uaktuellt for klubber å leie banen?

#9994  av mk1 black limited

Norsk Sportsvogn Klubb er invitert oppover til ACR av BMW-klubben 30. august - allerede nå er 3 MR2 mk1 påmeldt (ingen mk2 eller mk3, men det kommer vel) samt noen andre merker.

Gleder meg vilt!

NSK-medlemmer kan melde seg på her:

http://www.sportsvogn.no/

(finn linken til 'Skal du være med til ACR').

#10040  av jan-erik

mk1 black limited skrev:Norsk Sportsvogn Klubb er invitert oppover til ACR av BMW-klubben 30. august - allerede nå er 3 MR2 mk1 påmeldt (ingen mk2 eller mk3, men det kommer vel) samt noen andre merker.

Gleder meg vilt!
Er på 3 ukers bryllupsreise til Mauritius på dette tidspunktet, ellers så hadde det nok vært påmeldt 1 stykk MK3 til kjøring ja. Men får håpe sjansen byr seg til neste år også.

#10096  av tahustvedt

Hva slags treff er dette? BMW-klubben har treff der 30-august...

#10125  av jan-erik

tahustvedt skrev:Hva slags treff er dette? BMW-klubben har treff der 30-august...
Hvis du leser litt lenger opp vil du se at det er BMW klubben som har treff der ja :-). Men de har invitert med seg Norsk Sportsvogn Klubb opp dit så de skal få sett noen skikkelige sportsbiler også :-)

#10149  av tahustvedt

Memo sier det er treff 9 August??? Hva slags treff?